Cele mai a?teptate modele care vor fi lansate în 2013

Pia?a ma?inilor sfideaz? criza. În anul care bate la u?? urmeaz? s? ajung? în România "copiii" unor m?rci importante

Anul care se preg?te?te s? mearg? la culcare a fost unul teribil de greu pentru industria auto. Vânz?rile de ma?ini noi în România au sc?zut cu peste 20 de procente, iar produc?torii sunt destul de rezerva?i în privin?a viitorului pie?ei. În general, se merge pe ideea unor autoturisme cu un consum mai mic de combustibil ?i a vehiculelor ecologice. Cu toate acestea, importatorii ?i distribuitorii celor mai importan?i constructori de ma?ini anun?? pentru 2013 intrarea pe pia?a local? a unor noi modele. F?r? excep?ie, de la Honda ?i Ford pân? la Skoda ?i Dacia, 2013 aduce în showroom- urile din România atât versiuni facelift ale unor modele anterioare, cât ?i nout??i absolute. Ford Fiesta Cei de la Ford vor lansa dou? noi modele, Kuga ?i Fiesta. Produc?torul american va aduce pe pia?? noul Fiesta, o revizuire a modelului precedent, c?ruia i-a adus în premier? tehnologii ?i sisteme de asisten?? oferite pân? acum doar în segmentul superior compact. În ceea ce prive?te motoriz?rile, noul Fiesta va beneficia de agregatul Ecoboost de un litru, motorul fabricat ?i pe liniile de produc?ie de la Craiova dispunând de injec?ie direct? pe benzin? de înalt? presiune ?i supraalimentare prin turbo. Noul motor în trei cilindri va fi în dou? variante de putere: 100 CP ?i 125 CP. Consumul este de numai 4,8 litri la 100 de km, iar emisiile, 109 grame CO2/km (versiunea de 100 CP) ?i 114 grame CO2/km (versiunea de 125 CP), sunt cele mai reduse pentru un motor de asemenea putere.

  • Ford B-Max, printre finalistele Car of the Year 2013

Dacia Constructorul autohton de automobile Dacia a anun?at lansarea, în 2013, a dou? noi modele, o versiune break ?i o camionet?. Dacia nu a oferit îns? prea multe detalii despre cele dou? modele. Noul pickup Dacia va avea ca punct de pornire modelul Logan 2, în timp ce în cazul break-ului, va ?ine cont de modelul Lodgy, fabricat în Maroc.

  • Logan nesigur? Triple?ii Toyota - Peugeot – Citroen au ob?inut tot trei stele la Euro NCAP

BMW MINI Paceman Potrivit oficialilor BMW Group România, în 2013, ?oferii români î?i vor putea achizi?iona, începând cu primul trimestru, noul MINI Paceman, unul dintre atuurile constructorului britanic. Mini Cooper Paceman p?streaz? în linii mari caracteristicile de baz? ale modelului lansat acum 11 ani, dimensiunile sunt aproape acelea?i, dar este o variant? în dou? u?i a Mini Countryman. Lista exclusivit??ilor preg?tite de c?tre importatorul autohton al m?rcilor BMW ?i MINI continu? în al doilea trimestru al anului viitor cu dou? evenimente: lansarea BMW Seria 3 Gran Turismo ?i BMW Z4 facelift. La var? va ajunge pe pia?a româneasc? ?i noua genera?ie BMW Seria 5, cu versiunile Sedan, Touring ?i GT, în timp ce ultimele trei luni ale anului sunt rezervate modelelor BMW Seria 4 Coupe ?i BMW X5.

  • BMW Seria 2, surprins în teste de fotografi

Citröen DS3 Cabrio Citröen România are în programul de lans?ri pentru 2013 patru evenimente. În luna martie va fi prezentat noul DS3 Cabrio. Dou? luni mai târziu, versiunea facelift a modelului Citroen C3 va fi prezentat? în premier?, iar în octombrie, românii vor putea vedea noile C4 Picasso ?i Grand C4 Picasso

  • Citroen î?i retrage reprezentan?a din România. Grupul PSA încredin?eaz? importul companiei Trust Motors

Opel Adam Importatorul Opel România a anun?at lansarea a dou? noi modele. În martie va veni modelul Adam, iar în aprilie-mai urmeaz? s? fie prezentat Cascada.

  • Opel GTC Astra: adev?rata schimbare nu st? doar în design

Renault Clio Renault preg?te?te noul Clio, a patra genera?ie a acestui model atât de popular. Noul Clio vine cu o fa?? nou? ?i cu câteva elemente în premier?. Produc?torul francez încearc? s? ridice cota segmentului din care face parte Clio prin câteva surprize, printre care sistemul „START STOP” la semafor ?i noua genera?ie de motoare, eco ?i deosebit de performante. În privin?a motoriz?rii, Clio vine cu trei variante, dou? pe benzin? ?i una pe motorin?. Variantele pe benzina sunt cea de 0,9 litri (90 de CP, motor de trei cilindri) ?i, în premier?, una de 1,2 turbo (115 CP). În privin?a motoriz?rii Diesel, Renault merge pe clasicul 1,5 dCI (110 CP). Exist? un zvon care prevede un viitor motor de 1,6 diesel de 130 de CP, dar înc? nu a fost confirmat

  • Renault continu? ofensiva din Africa: o nou? uzin? în Algeria