Compania fondată de Bill Gates a anunţat că a făcut o nouă ofertă de achiziţionare a companiei Yahoo în valoare de 44,6 miliarde de dolari, transmite FoxNews.com. Microsoft oferă 31 de dolari pentru fiecare acţiune Yahoo, propunerea fiind cea de-a patra din ultima parioadă.
Tranzacţia ar fi una dintre cele mai mari achiziţii din domeniu şi este văzută ca o încercare din partea celor doi giganţi de a face faţă provocărilor venite din partea unor jucători noi precum Google. Miza este piaţa de publicitate pe internet, care se estimează că va creşte de la 40 miliarde în 2007 la 80 miliarde dolari până în 2010.
În anunţul facut astăzi de Microsoft, gigantul american dezvăluie şi principala cauză a acestei oferte - piaţa publicităţii online estimată a ajunge la aproape 80 miliarde dolari în 2010 şi care în prezent este dominată de un singur jucător, respectiv Google.
"Avem un mare respect pentru Yahoo! şi împreuna putem oferi un pachet superior de soluţii pentru consumatori, editori şi oameni din domeniul publicităţii, printr-o poziţionare mai bună pe piaţa serviciilor de publicitate online. În prezent, această piaţă este din ce în ce mai mult dominaăa de un singur jucator", a declarat Steve Ballmer, directorul general al Microsoft.
(15:16)