Dacă sunteţi de părere că grădiniţa, şcoala sau meditaţiile nu scot ce e mai bun din copilul dvs., puteţi apela la programe de training, care promit să îl înveţe cum să se poarte în societate şi să îi dezvolte aptitudinile de lider.
Ideea de a concepe programe de instruire pentru un public-ţintă de 13 ani îi aparţine companiei Clever BS. "Programele pentru copii funcţionează după aceleaşi metode de instruire ca pentru adulţi, însă adaptate şi prezentate într-o manieră potrivită vârstei lor", spune Violeta Lupu, training manager al firmei.
Metodele nu diferă mult de cele folosite în grădiniţele cu ştaif. Exerciţiile, filmele, jocurile, piesele de teatru sau exemplele din viaţa reală
sunt câteva dintre metodele prin care pedagogii încearcă să se facă înţeleşi de către micii cursanţi. Primul curs din portofoliul companiei este Codul bunelor maniere, adresat copiilor cu vârste cuprinse între şase şi 13 ani. Programul constă în şase şedinţe săptămânale, de câte o oră şi 50 de minute.
De 100 de ori mai ieftin decât un MBA adevărat
Preţurile sunt de 90 de euro pentru Codul bunelor maniere, respectiv 300 de euro pentru MBA-ul Copiilor
Grupele sunt formate din zece, maximum 12 copii
Target Publicul-ţintă al cursurilor organizate de Clever BS este format, în general, din copii de middle şi top management, dar şi de profesori. De altfel, promovarea programelor se face atât pe site-urile de profil, cât şi în marile companii.
Proporţii Trei sferturi dintre participaţii la curs cu vârste între şase şi nouă ani sunt băieţi. În schimb, în "grupa mare", a celor de 9-13 ani, doar patru din zece cursanţi sunt băieţi.
Citiţi mai multe despre acest subiect în ediţia de joi a revistei Capital.
(17:45)