Mazda recheamă în service 2,3 milioane vehicule vândute la nivel global

Constructorul auto japonez Mazda Motor Corp a anunţat astăzi că va rechema în service un număr total de 2,3 milioane vehicule vândute la nivel global, din cauza unor posibile probleme la portiera din spate şi la motoarele diesel ale unor vehicule, transmite Agerpres, care citează Reuters.

Un număr de 390.000 de vehicule, inclusiv modele Mazda 3 sedan şi hatchback precum şi CX-3 SUV crossover, vor fi rechemate la service în Japonia pentru a rezolva o posibilă problemă la portiera spate. 

Mazda intenţionează să recheme în service alte 1,8 milioane vehicule vândute la nivel mondial din acelaşi motiv, dar a refuzat să ofere cifre detaliate pentru fiecare regiune. Constructorul nipon a precizat însă că vehiculele afectate au fost produse în perioada decembrie 2007-decembrie 2015. 

De asemenea, tot pentru piaţa japoneză, Mazda va rechema în service aproximativ 110.000 de vehicule, inclusiv modele Mazda 3 şi Mazda CX-3, produse în perioada august 2014-august 2016 din cauza unor probleme la computerul motoarelor diesel. 

Mazda, al cincilea mare constructor auto japonez, a vândut aproximativ 1,5 milioane vehicule în exerciţiul fiscal încheiat în luna martie 2016, în principal în America de Nord.