Deși își făceau planuri mari la capitolul audiență, oficialii Intact Media au suferit o nouă înfrângere. Vocea României a depășit ia concurența de la X Factor.
Potrivit ReporterVirtual, pentru a treia oară de la începerea grilei de toamnă, Antena 1 a pierdut detașat în fața ProTV-ului.
Minutul de aur, de la 22:37, a strâns în fața micilor ecrane peste 2.600.000 de telespectatori la PRO TV, de peste două ori mai mulți decât numărul telespectatorilor care urmăreau Antena 1 în același minut.
Vocea României a întregistrat 14.5 puncte de rating și 31.2% share în intervalul de difuzare 20:30 – 22:51, pe publicul comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, în timp ce Antena 1 a strâns 9.3 puncte de rating și 19.9% share.
În mediul urban, PRO TV a condus cu 11.9 puncte de rating și 23.1% share, pe când Antena 1 a înregistrat o audiență medie de 8.2 puncte de rating și 15.8% share.
La nivel național, PRO TV rămâne și de această dată pe primul loc cu o audiență medie de 11.3 puncte de rating și 21.6% share, iar pe locul secund Antena 1 cu 7.5 puncte de rating și 14.3% share.