Dacia a lansat "Fabrica de maşini 2"

Concursul online realizat de Dacia, în care participanţii îsi pot fabrica şi apoi testa propriile autoturisme, se încheie pe 27 noiembrie 2011.

"Fabrica de Maşini 2" adaugă componente de aventură şi călătorie jocului online, recreând în mediul virtual toate experienţele din viaţa reală pe care le antrenează utilizarea unei maşini. Jocul foloseşte repere turistice si culturale din ţările Uniunii Europene. În prima variantă, lansată în toamna lui 2010, "Fabrica de Maşini" a fost construită ca o uzină virtuală în care participanţii îşi puteau fabrica şi apoi testa propriile autoturisme. Acum jucătorii au posibilitatea de a-şi alege şi hotelul în care să se odihnească, iar aplicaţia oferă şi informaţii turistice despre zona în care se află amplasat.

"Fabrica de Maşini 2" este rezultatul colaborării dintre divizia specială de comunicare prin conţinut a Omnicom şi E-dea Works care au creat pentru Dacia ce-a de-a doua versiune a jocului. "Dacia îşi propune să devină un pionier în mediul digital. Prima ediţie a jocului online Fabrica de Maşini a demonstrat că Dacia este o marcă inovatoare, care doreşte să fie cât mai aproape de clienţii săi, inclusiv în mediul online. Dorim să interacţionăm cu publicul nostru într-un mod cât mai firesc, prin proiecte interactive şi captivante. Faptul că am reuşit să atragem în acest concurs parteneri importanţi, precum Orange România, Petrom şi Garnier, dovedeşte că Dacia şi-a câştigat un loc important în mediul online românesc," a declarat Ruxandra Dincă, responsabil Internet şi CRM la Automobile Dacia, project manager din partea constructorului de automobile.

Jocul poate fi accesat şi prin intermediul telefonului mobil iar utilizatorii se pot înscrie în joc atât prin pagina web dedicata, www.fabricademasini.ro, cât şi prin intermediul aplicaţiei Facebook la adresa apps.facebook.com/fabricademasini. Aplicaţia foloseşte toate elementele de interacţiune socială pe care platforma Facebook le pune la dispozitie şi oferă feedback in timp real legat de zona in care se afla masina, număr de kilometri parcurşi, etc.

Platforma se foloşeste de Google Maps şi Weather.com pentru a crea senzaţia de verosimilitate, oferind informaţii în timp real despre locul prin care se deplasează maşina, în acelaşi timp modificând parametrii de consum şi funcţionare a automobilului în funcţie de starea vremii pe segmentul de traseu pe care se află. În plus, animaţia se creează în timp real ţinând cont de factori care includ tipul de drum pe care se deplasează maşina, temperatura mediului, starea vremii şi ora din zi.

Lista completă a premiilor precum şi a condiţiilor de participare poate fi consultată la adresa www.fabricademasini.ro.