Kanal D, locul 3 pentru publicul comercial

ASCENSIUNE. Postul de televiziune Kanal D, cel mai tânăr canal generalist din România, se clasează, de la începutul anului 2009, pe un constant loc 3, pe intervalul întregii zile, în preferinţele publicului-ţintă comercial (cel urban şi cu vârsta între 18 şi 49 de ani), după Pro TV şi Antena 1.

Cu un rating mediu de 1,1% şi cu o cotă de piaţă medie (calculată din totalul telespectatorilor într-un anumit moment) de 5,7%, Kanal D a reuşit să depăşească posturi precum Realitatea TV, Prima TV, Acasă TV şi TVR 1. Conform datelor furnizate de GfK România, 221.000 de oameni din toată ţara (cu vârsta de peste 4 ani) s-au uitat în medie pe minut, în ianuarie, la Kanal D. Cele mai urmărite programe Kanal D în ianuarie au fost: „Fata lui tata“, „Noră pentru mama“, „La şuetă cu Bahmu“, serialele „Anii pierduţi“, „1001 de nopţi“, „Înainte de sfârşit“ şi „Asi - Împotriva destinului“, difuzate de luni până joi, de la ora 20.15.