Imaginaţi-vă un portal care este o combinaţie între iTunes, MySpace sau YouTube, însă plin cu filme marca Bollywood (echivalentul indian al Hollywood - n.r.), coloane sonore indiene şi muzică Bhangra şi vă veţi face o idee despre afacerea pusă pe picioare de Karm Singh.
Pe când avea 16 ani, tânărul, un englez de origine indiană, a lansat desitouch.com, un site on-line foarte apreciat de numeroasa comunitate indiană din Marea Britanie, dar şi de cei pasionaţi de cultura acestui popor.
Cei care intră pe site pot admira filme cu idoli naţionali indieni precum Superman sau Spiderman, ambii „made in Bollywood“. Karm, care studiază Ştiinţa Computerelor la King’s College, Londra, este foarte mândru de etnia din care provine şi de cultura acesteia. Până şi numele site-ului are sens pentru indieni: „desi“ înseamnă în indiană prin „tradiţie“.
Acum, Karm are 25 de ani şi câştigă bani frumoşi din publicitatea postată de clienţi pe site. Vizitatorii pot descărca muzică şi filme indiene, dar pot şi încărca la rândul lor pe site materiale proprii, de pe computer sau de pe telefonul mobil. „Sper că site-ul meu va deveni cel mai iubit în rândurile iubitorilor de filme, muzică şi videoclipuri indiene sau din zona de sud a Asiei“, declara tânărul Singh, pentru revista „BusinessWeek“.