După ce „şi-a făcut mâna” cu emisiunea „Big Brother”, Andreea Raicu va prezenta, pe parcursul verii, un show asemănător.
După o săptămână de vacanţă, timp în care şi-a încărcat bateriile pentru proiectele pe care le derulează în prezent, Andreea Raicu a povestit, pentru EVZ, despre noua emisiune pe care o va prezenta în vară la Prima TV, dar şi despre noua linie de tricouri realizate împreună cu Irina Schrotter, „B.U.Y.Me by A. Raicu şi I. Schrotter”, care este deja în magazinele Metro din ţară.
Dezamăgită de ceea ce se vede pe TV în ultima vreme, Andreea s-a lăsat convinsă să modereze emisiunea „Întâlnire pe întuneric”, întrucât a fost atrasă de faptul că „aduce ceva nou pe piaţa media”, după cum precizează ea.
Emisiunea va lua startul la începutul verii şi va dura aproximativ două luni şi jumătate. „La începutul sezonului, în primăvară, am stat de vorbă cu colegii mei şi cu conducerea şi nu am căzut de acord asupra niciunui format de emisiune. Motiv pentru care am hotărât să ne focusăm pe un format pentru toamnă. Între timp, m-au sunat că au găsit un alt format şi m-au sfătuit să-l văd. Am primit nişte DVD-uri cu versiunea ame ricană a emisiunii şi mărturisesc că am stat într-o seară şi am urmărit cele 5-6 ediţii ale show-ului şi mi s-a părut foar te amuzant”, explică Andreea Raicu.
„Este un fel de «Big Brother», dar pe întuneric”
„M-a surprins într-un mod foarte plăcut, pentru că titlul s-ar putea să nu sune chiar atât de ofertant, dar, dacă stai şi vezi despre ce este vorba, realizezi că este extrem de amuzant tot ceea ce se întâmplă acolo. Este un fel de «Big Brother» pe întuneric. M-a atras prin faptul că aduce ceva nou pe piaţa media românească. Nu este neapărat o întâlnire pe întuneric, ci este o oportunitate de a-şi găsi jumătatea pentru oamenii care ies dintr-o relaţie şi care, din cauza ritmului foarte alert al vieţii, nu mai au cum să-şi clădească o relaţie. Emisiunea îţi dă şansa de a cunoaşte oameni noi, din alte cercuri”, îşi explică Andreea alegerea făcută.
Amuzament şi probe creative
„Foarte amuzantă este ideea în sine. Intră trei fete şi trei băieţi într-o casă. Fetele stau într-o cameră, iar băieţii în alta şi se întâlnesc în living, unde este întuneric şi ei vor încerca să afle cât mai multe lucruri unii despre alţii. După care merg în camerele lor şi îşi împart impresii şi stabilesc cine cu cine ar vrea «să iasă». Concurenţii vor fi supuşi la diverse probe, care mai de care mai creative, ceea ce îi va ajuta să se cunoască mai bine, tot pe întuneric. La sfârşit, ei se văd şi dacă se plac rămân împreună, dacă nu, nu”, a completat Andreea Raicu. Oamenii se pot înscrie pe www.primatv.ro, şi acum există şi o pagină de facebook.
Cât despre premiile oferite, moderatoarea spune că încă nu s-au stabilit toate detaliile, dar „cel mai mare câştig al con curenţilor este şansa de a-şi întâlni jumătatea”. Deşi există diverse site-uri matrimoniale şi de socializare, aspectul care face diferenţa în această emisiune este faptul că participanţii au şansa să se cunoască aşa cum sunt, „fără a fi influenţaţi de ceea ce au din punct de vedere material”.
„În cluburi, spre exemplu, oamenii au şansa să se vadă. Aici sunt atraşi de ei înşişi şi nu de «pachetul» cu care vin”, a conchis Raicu.
„B.U.Y.Me by A.Raicu şi I. Schrotter”, deja în magazine
Pe lângă filmările la noua emisiune, Andreea Raicu a avut timp să se ocupe şi de noua sa linie de tricouri.
„B.U.Y.Me este o nouă linie de tricouri inscripţionate, lansată în urmă cu câteva zile, un proiect la care am lucrat în ultimele două luni. Este o linie realizată împreună cu Irina Schrotter. Ne-am dorit să fie mult mai accesibilă tuturor. Va fi o colecţie limitată pentru că în fiecare lună vor apărea alte modele. Ideea este că această linie va fi mult mai accesibilă faţă de ceea ce am făcut până acum, calitatea fiind aceeaşi. Deocamdată, tricourile se vor vinde exclusiv în magazinele Metro”, a încheiat Andreea Raicu.
Noua colecţie este un proiect separat de linia de tricouri Tssshirt by Andreea Raicu.
„Această emisiune va fi una de bunsimţ, de calitate superioară, şi nu una în care să ne ridicăm poalele în cap. Acum, toate sunt vedete, dive, deja mă simt ciudat când aud că sunt numită vedetă sau divă.”, ANDREEA RAICU, Vedetă de televiziune
EXPERIENŢĂ
„Este un format de care m-am ataşat”
Dezamăgită de media şi pornind de la faptul că este foarte autocritică, Andreea Raicu explică de ce preferă să fie numită om de televiziune şi nu „divă” sau „vedetă” şi asigură publicul că emisiunea prezentată de ea este de calitate.
„Deşi lucrez în televiziune, mărturisesc că sunt foarte dezamăgită de ceea ce se vede pe TV. Acum toate sunt vedete. Mă uit la TV pentru că îmi cere meseria şi pentru că trebuie să fiu la curent cu toate producţiile noi care apar. Această emisiune va fi una de bunsimţ. Este prima oară în 13 ani de televiziune când fac o emisiune vara. De obicei fac emisiuni în sezon”, a precizat Raicu.
Cât despre evoluţia sa de la prezentarea emisiunii „Big Brother” (2002), Raicu spune că a învăţat foarte mult din greşelile pe care le-a făcut şi nu ştie dacă ar mai prezenta un al doilea „Big Brother”. „Este un format care m-a ajutat foarte mult şi de care m-am ataşat”, a încheiat Andreea Raicu.