Un aeroport din Japonia a fost desemnat marele câștigător al ediției din acest an al World Airport Awards, în special pentru grija deosebit pe care acordat-o bagajelor pasagerilor, reușind incredibila performanță ca, în 21 de ani de activitate, să nu rătăcească nici măcar un singur bagaj.
Este vorba despre aeroportul internațional Kansai deschis în 1994, care a fost ridicat în slăvi pentru eficiența cu care livrează bagajele pasagerilor și pentru grija acordată acestora. Alte două aeroporturi nipone - Haneda International și Narita International, ambele din Tokyo - s-au clasat în primele zece din lume, într-un studiu realizat de compania britanică Skytrax și care a vizat 550 de aeroporturi internaționale.
”Premiul pentru eficiență în livrarea bagajelor a fost stabilit pe baza mai multor criterii. Rapiditatea livării, eficiența, suportul oferit de angajați etc”, a precizat Peter Miller, director de marketing la Skytrax, pentru The Telegraph. „Există numeroase motive pentru care japonezii au reușit această performanță, dar cel mai important aspect rămâne disciplina și seriozitatea cu care își desfășoară activitatea”, a mai spus Miller.