INCREDIBIL: Chanel No. 5, PERICOL pentru sănătate! Urmează şi alte parfumuri celebre | VIDEO

Cel mai cunoscut şi mai apreciat parfum al tuturor timpurilor, Chanel No. 5 ar putea fi interzis de Uniunea Europeană. Celebrul parfum care se fabrică şi comercializează de aproape un secol, şi-ar putea găsi "sfârşitul", după ce s-a descoperit că o parte dintre ingredientele sale sunt periculoase pentru sănătate.

Oamenii de ştiinţă spun că acesta conţine muşchi de copac, ingredient care se regăseşte pe cea mai nouă lista de alergeni făcută publică, după cum notează Medical Daily. Parfumul a fost lansat pe piaţă în 1921 şi a înregistrat un succes impresionant. Se spune că în prezent, la fiecare 55 de secunde, undeva în lume se vinde o sticlă de Chanel No.5! Moartea esenţelor O echipă de oameni de ştiinţă europeni a întocmit o listă cu 100 de alergeni care se regăsesc de obicei în parfumuri, dorindu-se ca acestea să nu se mai afle în viitor printre ingrediente, pentru siguranţa consumatorilor. Primele ingrediente care vor fi interzise, cele mai periculoase, sunt lichenii. Însă tocmai aceştia dau mirosul caracteristic celebrului Chanel No. 5! "Ar putea fi sfârşitul parfumurilor frumoase, dacă nu putem folosi aceste ingrediente", a declarat Francoise Montenay, din partea Chanel, pentru Reuters. "Va însemna moartea parfumului. Cu cât foloseşti mai multe ingrediente naturale, cu atât mai mare este riscul de alergii. Lămâia, iasomia, bergamotul, toate conţin alergeni", a mai spus Montenay. Arome diferite În aceeaşi situaţie se află şi parfumul Miss Dior, care are la bază tot lichenii, deşi de un alt tip. O astfel de măsura ar putea forţa producatorii de parfumuri sa schimbe componenţa esenţelor, ceea ce înseamnă că şi aroma produsului finit va fi diferită. Pe langa Miss Dior şi Chanel No. 5 (care se comercializează din 1921), Shalimar, produs de Guerlain, Angel, de la Thierry Mugler, ar putea avea, de asemenea, de suferit. Chanel No. 5 este cel mai... celebru parfum al tuturor timpurilor, potrivit unui clasament realizat de un lanţ britanic de magazine de cosmetice, pe baza unui sondaj realizat pe un eşantion de 2.000 de femei, după cum notează The Telegraph. <iframe width="633" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/tRQa33dqyxI" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>