Îmbunătățiți-vă serviciul pentru clienți pentru a genera mai multe vânzări!

LINKS DO-FOLLOW.

Aveți o afacere și vă întrebați cum să vă creșteți vânzările și profitul. Pentru a avea succes, este important să vă asigurați că aveți o relație bazată pe respect cu clienții, atitudinea și comunicarea fiind foarte importante, însă mai există și alte detalii care pot face diferența.

 

Conform statisticilor:

  • 82% dintre companii consideră că nivelul ridicat de servicii este un indicator primordial care le ajută să se mențină înaintea concurenților
  • aproximativ 77,5% dintre companii au spus că nivelul de servicii pentru clienți este un factor strategic care poate afecta profitul
  • 58% dintre clienți preferă să cheltuie mai mult pentru produsele unor companii, la care relația cu clienții este una excelentă
  • un client mulțumit se laudă cu experiența sa pozitivă trăită la un magazin la alte 9 persoane
  • un client nemulțumit poate împărtăși experiența sa nefericită la alte 26 persoane, deci asta este un dezavantaj pentru magazin
  • 86% dintre clienți aleg alt furnizor, dacă relația cu acesta nu este pe placul lor.

Fiți sinceri cu clienții!

Pentru a avea clienți fideli, trebuie să fiți sinceri cu aceștia, să nu exagerați cu valoarea unui produs. Clienții sunt capabili să-și dea seama când cineva exagerează și nu le place când oamenii nu sunt sinceri cu ei. Minciuna cu privire la produse vă poate afecta reputația magazinului sau a mărcii, iar asta nu va ajuta la creșterea profitului.

Modul în care angajații întâmpină clienții

Un zâmbet face mult, de aceea este bine să vă instruiți angajații să aibă o atitudine pozitivă. Asta înseamnă un lucru simplu, ca ei să întâmpine clienții cu un zâmbet atunci când aceștia intră în magazin și salută.

Statisticile arată că un salut prietenos atrage clienții și îi determină să revină și în viitorul apropiat la acel magazin. Aproximativ 54% dintre antreprenorii cu afaceri mici și mijlocii au declarat că aplică această strategie, pentru că: un angajat prietenos vinde mai mult decât unul neprietenos.

Un zâmbet arată cu siguranță interesul pentru client și dorința vânzătorului de a-l servi într-un mod pozitiv, însă acesta trebuie să fie autentic. Dacă este un zâmbet fals schițat pentru a păstra aparențele prietenoase, el va fi observat imediat de clienți și va avea un efect negativ. Prin urmare, un angajat mai bine nu mai zâmbește deloc unui client, decât să facă asta forțat.

Nu contează că este vorba despre un magazin de lux, un magazin alimentar, un boutique din mall sau un supermarket, întâmpinarea clienților cu un zâmbet este esențială și ajută în convingerea acestora să revină cu plăcere în magazin.

Zâmbetul îmbunătățește starea de spirit și a vânzătorului și a clientului, iar asta le face ziua mai frumoasă și mai plăcută. Și stabilirea unui contact vizual este importantă, pentru că asta creează încredere și un tip de conexiune. Prin salut, vânzătorul face o impresie pozitivă și dacă adaugă și un zâmbet, experiența de cumpărare a clientului va fi una mai bună.

Prezentați produsele astfel încât să impresionați și să atrageți clienții!

Să știți să aranjați produsele pe sistemele de rafturi depozitare pentru a crește vânzările, nu este o artă și nici un moft, este o strategie de marketing atent susținută și de experți în acest domeniu. Este vorba de marketing de raft, care presupune aplicarea unor tehnici pentru aranjarea mărfurilor pe rafturile magazinului. Anumite modele de rafturi au puterea de a capta atenția consumatorilor mai mult decât altele, lucru pe care îl studiază cu atenție orice magazin online de rafturi serios.

Sistemele de rafturi folosite în magazin contează enorm, pentru că ajută în evidențierea produselor, gestionarea eficientă a acestora, iar asta poate crește vânzările pentru comerciant și producător. Prin folosirea unor rafturi corespunzătoare se îmbunătățește și procesul care optimizează disponibilitatea produselor de pe rafturi, în punctele de vânzare ale magazinului și în plus, se evită stocurile.

Cu rafturi adecvate este posibilă aranjarea produselor astfel încât ele să fie grupate pe categorii, sau în așa fel încât plasarea unor produse similare să fie făcută în locuri învecinate. Astfel de strategii vor simplifica mult căutarea lor de către clienți și au rolul de a încuraja vânzările.

În prezent, marketingul a evoluat și include strategii diferite: activități promoționale, politici de prețuri, aspecte legate de sistemul logistic de distribuție, strategii de prezentare și de loialitate a clienților. În acest fel se atrage atenția clienților, iar unele strategii le influențează alegerile și îi determină să cumpere. Asta contribuie la creșterea vânzărilor și a profitului.