„Simo” are șanse mari de a fi sponsorizată de Lacoste, firmă cu care a mai colaborat în urmă cu patru ani
Simona Halep a început noul sezon din postura de lider mondial dar și cu două trefee câștigate la Shenzhen (în probele de simplu și dublu). Însă, pe „hard”-ul din China, Halep a părut că nu are identitatea completă, din cauza echipamentului-fantomă.
În decembrie, Adidas s-a despărțit de „Simo”, deoarece românca a dorit ca celebra firmă germană să dubleze contractul (la 2 milioane de euro pe an), motiv pentru care nemții au încetat colaborarea cu sportiva noastră. La scurt timp după despărțire, americanii de la Nike ar fi intrat pe fir. Cel care a fost intermediarul dintre Halep și cea mai mare companie de echipament sportiv a fost Andrei Pavel, noul antrenor din staff-ul româncei. Degeaba, deoarece și acest contract ar fi căzut.
„Va merge cu ei”
Acum, Halep va debuta la Australian Open, primul turneu de Grand Slam al anului (15-28 ianuarie), iar la Melbourne are toate șansele să îmbrace echipamentul altui brand uriaș, precum Lacoste, cu care a mai colaborat în urmă cu patru ani. „Tricolora” este în tratative avansate cu firma care îl reprezintă și pe sârbul Novak Djokovici. „Din ce știu, Lacoste are cele mai mari șanse să semneze un contract cu Simona Halep. Va merge cu ei”, a declarat Sever Dron, apropiat al Virginiei Ruzici, actualul manager al Simonei.
Mâine se va trage programul de la Melbourne
Simona Halep își va începe aventura la Australian Open 2018 din postura de principala favorită, iar mâine își va afla traseul din primul turneu de Mare Șlem al anului. Tragerea la sorți va începe la ora 10.00 (ora României), iar elvețianul Roger Federer (campionul en-titre de la Melbourne) și rusoaica Maria Sharapova (locul 47 WTA) sunt invitații speciali la acest eveniment.