"Taken 2" şi eternul Dracula, animat în "Hotel Transylvania", împart box-office-ul american
După ce iubitorii de film s-au delectat în această toamnă cu "Resident Evil: partea a cincea" şi "The Dark Knight Rises: partea a treia", a venit rândul lui "Taken" să continuie franciza. Aşteptat cu încredere de fanii pe care i-a câştigat prima parte, tot în regia lui Luc Besson, "Taken 2: Teroare în Istanbul" nu mai beneficiază de surpriza şi prospeţimea "terorii din Paris". Producătorii mută, într- un moment de inspiraţie, povestea originală în capitala Turciei, pe străzile înguste şi în bazarul aglomerat.
Aflat în vacanţă în Istanbul, alături de ai lui, Bryan Mills (Liam Neeson), fostul agent CIA, dă nas în nas cu familiile răufăcătorilor albanezi, pe carei "rezolvase" în prima parte. Aceştia sunt hotărâţi să-l facă să plătească şi îi ia ostatici pe el şi pe fosta lui soţie. Maggie, fiica lui Mills, primeşte misiunea de a-şi elibera părinţii. Scenariul este previzibil, caracteristică ce se aplică şi epilogului, care te lasă totuşi cu un zâmbet.
Criticii nu s-au înghesuit weekend-ul trecut, când a avut loc lansarea în SUA, să facă recenzii, dar, surprizător, pelicula ce este interzisă copiilor sub 15 ani a avut încasări de 50 de milioane de dolari. Producţia devine cea mai bună lansare a unui thriller, în luna octombrie a ultimilor ani. "Taken 2" a mai strâns 55 de milioane în afara Statelor Unite şi se aşteaptă să aibă mare succes de casă şi în România, unde rulează din acest weekend.
Agendă
"HOTEL TRANSILVANIA", 19 octombrie SUA, 2012. Regia: David Feiss, Anthony Stacchi Cu: Adam Sandler, Selena Gomez (AP) Rulează în · Cinema City Cotroceni, Cinema City Sun Plaza, Glendale Studio, Grand Cinema Digiplex Baneasa, Hollywood Multiplex, Movieplex Cinema, The Light Cinema.
Desene animate pentru împătimiţii de Halloween, fani ai lui Dracula şi ai locuri sălbatice "pline cu sânge" din Transilvania. "Hotel Transilvania", staţiunea fastuoasă de cinci stele a lui Dracula, unde monştrii şi familiile lor se pot desfăta liberi este o poveste comică atât pentru copii, cât şi pentru oamenii mari. În cele două săptămâni de la lansarea în Statele Unite filmul a adunat aproape 76 de milioane de dolari şi se află pe locul al doilea în topul preferinţelor publicului.