Proiectul unei hotărâri de guvern, publicat pe site-ul ministerului Transporturilor, arată că guvernul Ponta vrea să transforme aeroportul Băneasa în "city airport", pentru VIP-uri.
În expunerea de motive a acestui proiect, se apreciază că este puţin probabil ca operatorii low-cost să prefere acest aeroport, întrucât costurile de operare ar fi "semnificative". Totuşi, în martie, când cursele low cost au fost mutate de pe Băneasa, un director de comunicare al aeroportului Otopeni a arătat că taxele vor fi cu 4,30 euro mai mari. În plus, accesul pe Otopeni este mult mai dificil. Transportul în comun este asigurat de două autobuze, iar preţul pe kilometru practicat de taxiurile care operează oficial pe acest aeroport este aproape triplu faţă de cel al taxiurilor care puteau opera pe Băneasa. În proiectul hotărârii de guvern privind transformarea aeroportului Băneasa în "city-airport" se mai arată că potenţialul de operare va fi limitat la 250 de pasageri la ore de vârf.