Grupul BMW se gândeşte să deschidă o uzină în Brazilia, tentat de piaţa auto locală, care a depăşit-o în volum pe cea din Germania

Potenţialul pieţei auto din Brazilia, care a depăşit în volum Germania, a determinat BMW să evalueze oportunitatea deschiderii unei uzine în America de Sud.

Doar 10.000 din cele 1,46 milioane de autoturisme BMW comercializate anul trecut au ajuns în Brazilia, dar potenţialul uriaş al celei mai mari pieţe auto sud-americane a fost remarcat de cel mai important producător de maşini premium, care este tentat să deschidă o fabrică locală, semnalează "Automotive News". Deocamdată, BMW evaluează oportunitatea unei investiţii.

Piaţa braziliană de autoturisme noi a atins 3,33 milioane de unităţi anul trecut, depăşind, pentru prima oară în volum Germania, potrivit datelor asociaţei producătorilor auto germani.

BMW asamblează maşini – din subansamble trimise la uzinele locale – în Tailanda, India, Egipt, Rusia, Malaiezia şi Indonezia.