Gotan Project revine la Bucureşti

Gotan Project, trupa care a redefinit tangoul, revine pentru a patra oară la Bucureşti.

Evenimentul va avea loc pe 28 februarie, la Sala Palatului, unde cea mai celebră trupă de electro-tango va demonstra teoria Tango 3.0 (numele celui mai nou album): noua muzică este vechea muzică.

Biletele au fost deja puse în vânzare şi pot fi achiziţionate atât online, accesând site-ul www.eventim.ro, cât şi prin reţeaua Eventim (magazinele Germanos, Vodafone, Orange, librariile Humanitas).

De asemenea, în perioada 15 - 26 decembrie, tichetele se pot cumpăra la preţuri promoţionale: 96 lei, 120 lei, 152 lei, 192 lei, iar din 27 decembrie la preţ întreg: 120 lei, 150 lei, 190 lei sau 240 lei, în funcţie de categorie, biletele mai pot fi achiziţionate şi în trei rate lunare, doar prin Card Avantaj, la sediul Events.

Un experiment muzical care a făcut vogă Gotan Project a început ca un experiment muzical. Philippe Cohen Solal, Eduardo Makaroff şi Christoph H. Müller au fost primii care au adus cu succes folclorul argentinian pe scena electronică. Primul lor album a fost un real succes, astfel că "La Revancha del Tango" s-a vândut în peste un million de exemplare în întreaga lume.

Al doilea material discogrfic a beneficiat şi de o promovare mondială, astfel că "Lunatico" şi Gotan Project au plecat în turneu în jurul lumii. Peste 2 milioane de albume vândute, ceva poezie, multe căutări, şi 12 ani de muncă, albumul "Tango 3.0" (2010) face din Gotan Project un clasic "world music" de degustat la orice oră, redefinind elementele marcante ale acestui proiect muzical absolut fantastic.

O lista impresionantă de invitaţi completează reţeta de succes a albumului. Stilul subtil, dinamic şi senzual care îi caracterizează atât de bine pe artişti nu putea să lipsească nici din acest album. Tangoul te învăluie de la deschiderea leneşă din "Tango Square", undeva între un marş funebru din New Orleans şi un vals pe bulevard, la influenţele rock din "De hombre a hombre". Introspecţie şi o atmosferă ce işi are rădăcinile pe străzile prăfuite din Buenos Aires se împletesc cu voci precum Cristina Vilallonga pe "Peligro" sau Melingo în "Tu Misterio".

Până şi celebrul comentator de fotbal, Víctor Hugo Morales şi-a împrumutat vocea pentru prima piesă "La Gloria". Dr. John le împrumută sunetul calm al Hammond B3 pe Tango Square. Opera autorului Argentinian Julio Cortázar este omagiată în piesa "Rayuela", citind un pasaj din romanul său cu acelaşi nume.