„Ghita e un personaj care a demonstrat ca Facebook nu e doar pentru selfie-uri cu buzele tuguiate si, daca il folosesti cu cap, poate sa-ti schimbe viata”, a spus directorul de la McCann.
Campania Ghiță Ciobanul – premiata deja la Cannes Lions, Golden Drum, Clio Awards sau Eurobest – castiga, in premiera pentru Romania, BRONZE AWARD la FACEBOOK AWARDS!
Aflat la a doua editie, Facebook Awards celebreaza cele mai creative campanii pe Facebook din ultimul an. Anul acesta, din mii de campanii (din 160 de tari), au fost alese doar 27 de campanii castigatoare, iar campania Ghită Ciobanul, dezvoltata de McCann Bucuresti pentru Vodafone Romania, a fost una dintre campaniile castigatoare la Categoria Integrated.
Pe langa nume mari din conducerea retelei de socializare, juriul competitie a fost format din unele dintre cele mai mari nume ale industriei de publicitate, printre care s-a numarat si David Droga – Creative Chairman, Droga 5; Colleen Decourcy - Global Creative Director, Wieden + Kennedy sau Rob Reilly – Global Creative Director, McCann Worldwide.
L-am contactat pe Ghită, ciobanul real. I-am dat un smartphone și o tabletă și l-am învățat cum să folosească social network-ul. Am făcut apoi am urmărit cum i s-a schimbat viața. Ghita a devenit un star național, în top trei celebrități pe Facebook. A adunat peste 500.000 de fani și mii de like-uri prin simplul fapt că a postat ce face în fiecare zi: poze cu micul său dejun, sau cu oile sale. A apărut apoi în presa națională , un cunoscut artist popular a compus o melodie special pentru el și clipurile sale au devenit virale. Atât primul ministru, cât și președintele l-au vizitat pe Ghiță și s-au fotografiat cu el, când Comisia Europeană l-a menționat ca exemplu de digitalizare în România. Am construit o poveste, primul reality-show media din Romania.