Gama pseudo-tot-teren de la Volkswagen, lărgită cu noul CrossTouran

Monovolumul Volkswagen CrossTouran, concurent cu Renault Grand Scenic, Seat Altea, Kia Carens sau Ford Grand C-Max, urmează tiparul celorlalte modele Volkswagen din această serie – Cross Polo și CrossGolf – o imagine mai puternică, dar nedublată de abilități offroad.

Volkswagen a lansat comercial noua generație Volkswagen CrossTouran, model care se alătură recentelor modele CrossPolo și CrossGolf (Plus).

Monovolumul german, concurent cu Renault Grand Scenic, Seat Altea, Kia Carens sau Ford Grand C-Max (între altele), are un preț minim de 27.700 de euro, pentru piața germană, acolo unde este, deocamdată, disponibil.

CrossTouran urmează tiparul celorlalte modele Volkswagen din această serie – Cross Polo și CrossGolf – oferind un look mai agresiv, nedublat însă de abilități offroad, așa cum s-ar putea crede, la prima vedere.

Față de versiunea standard, CrossTouran are o gardă la sol mai mare cu 20 de milimetri, jante de minim 17 inchi și suporți de plafon.

Aripile mai evazate, pragurile și părțile inferioare ale măștilor față-spate sunt protejate cu material plastic de culoare neagră, rezistent la zgârieturi.

CrossTouran nu beneficiază de sistemul Volkswagen de tracțiune integrală 4Motion (situație similară cu a gamelor mai mici, CrossPolo și CrossGolf.

Gama de motorizări reproduce cu o singură excepție (1.2 TSI) oferta modelului standard Volkswagen Touran –propulsoare TSI (1.4 litri) și TDI (1.6 și 2.0 litri), care dezvoltă între 105 și 170 de cai-putere.