Amazon.com, cel mai mare retailer online din lume, cucereşte o nouă piaţă pe internet. Compania oferă, începând de ieri, difuzarea instant instant pe net a peste 5.000 de filme şi emisiuni TV pentru clienţii Amazon Prime, serviciul de livrare la domiciliu, informează Bloomberg.
Acest serviciu este o aplicaţie la Amazon Video Instant, care oferă spre cumpărare sau închiriere peste 90.000 de filme şi emisiuni TV, a anunţat compania cu sediul în Seattle. Un abonament la Amazon Prime costă 79 dolari pe an şi oferă accesul nelimitat la streaming online gratuit.
În acest fel, Amazon.com intră în concurenţă cu Netflix Inc şi Plus Hulu pentru abonamentele online.
Totodată, noul serviciu reprezintă o provocare şi pentru serviciile tradiţionale de televiziune cu plată, cum ar fi Comcast Corp şi Time Warner Cable Inc.
A fost o mişcare de viitor, deoarece piaţa filmelor şi emisiunilor online este într-o creştere rapidă.
Totalul vizionărilor online a crescut cu 45%, în luna ianuarie 2011, comparativ cu aceeaşi lună din 2009, potrivit unui raport Nielsen publicat la începutul acestei luni.
Netflix, care a introdus vizionarea online de filme în ianuarie 2007, a avut peste 200 de milioane vizionări online, în ianuarie, în creştere cu 38% faţă de decembrie, arată studiul Nielsen.