Fetiţe mai mult dezbrăcate, sex-simboluri pentru vârsta lor

"Fotografiile cu fetiţe mai mult dezbrăcate, machiate şi cu părul coafat voluminos, á la Amy Winehouse, au stârnit un nou scandal-monstru pe tema sexualizării fetiţelor", relatează cotidianul britanic Daily Mail, în varianta sa electronică.

Indignarea britanică (şi nu numai) este legată de campaniile publicitare cu iz pedofil pe care le-au adoptat case de modă şi reviste de lifestyle în ultimul timp. Marca franţuzească Jours Après Lunes a lansat recent o linie de chiloţi, sutiene, bluziţe cu margini din dantelă, detalii cu fundiţe şi panglici pentru fetiţe de la patru la doisprezece ani.

Iar fotografiile de prezentare a colecţiei arată fetiţe pozând în mod matur. Prea matur..."Nu era destul că odraslele noastre o imită pe Lady Gaga", s-au revoltat părinţii indignaţi.

Scandalul vine după un altul, mediatizat din plin. A început printre perne cu imprimeu de leopard, pe care se lăfăia un model provocator. Totul ar fi fost ok dacă modelul foarte rujat n-ar fi avut doar 10 ani! Imaginile cu Thylane Lena-Blondeau au apărut în revista Vogue, fetiţa fiind considerată deja un topmodel care promite...

Criticii îşi exprimă îngrijorarea cu privire la sexualizarea fetiţelor. Marilisa Racco, autoarea cărţii "Le Snob - Lingerie" consideră că "este drăguţ când o fetiţă se îmbracă în hainele, bijuteriile şi pantofii mamei ei, dar aceste fotografii nu sunt drăguţe!". <iframe frameborder="0" src="http://www.youtube.com/embed/yGki3vuRcmo" height="345" width="600"></iframe>