Mai mult de jumătate dintre utilizatorii români ai reţelei de socializare Facebook sunt bărbaţi, dar în mediul urban femeile domină acest segment, arată rezultatele unei analize publicată, marţi, de către compania de consultanţă EY, citat de Agerpres.
Potrivit sursei citate, în pofida faptului că, la nivelul populaţiei, sunt mai multe femei (51,3% faţă de 48,7% bărbaţi), pe anumite paliere de vârstă numărul bărbaţilor este mai mare decât cel al femeilor, în România.
Astfel, cele mai mari diferenţe sunt la palierele demografice '20-24 de ani' (cu 43.000 mai mulţi bărbaţi) şi '25-29 de ani' (cu 32.000 mai mulţi bărbaţi).
În acest context, în privinţa prezenţei pe Facebook, site-ul socialbakers.com împarte utilizatorii români în mod egal între bărbaţi şi femei. În schimb, Facebrands, conform unor date actualizate, arată că reţeaua de socializare este dominată de bărbaţi în România, cu aproape 64%, faţă de 36%, utilizatori femei.
La nivel mondial, femeile sunt mai atrase de reţelele sociale, fiind prezente într-un număr mai mare pe multe dintre ele (de exemplu, pe Pinterest, conform Digiday citând comScore, 72% dintre utilizatori sunt femei). De asemenea, femeile au cu 8% mai mulţi prieteni pe Facebook, iar dintre share-urile înregistrate, 62% sunt realizate de către persoanele de sex feminin.