Un sfert dintre utilizatorii de tehnologie de voce spun că au avut cel puțin o fantezie sexuală despre asistentul lor virtual, se arată într-un studiu efectuat de curând.
Ba mai mult, 37% dintre respondenți spun ca le place asistentul lor virtual atât de mult încât ar vrea să fie o persoană reală.
Rezultatele ar putea avea impact asupra modului în care branduri ca Google sau Amazon vor proiecta pe viitor tehnologii care sunt folosite pentru interacțiunea umană.
Studiul, realizat de agentia de publicitate JWT (J. Walter Thompson) și compania de marketing Mindshare, a fost realizat pe mai mult de 1.000 de proprietari de smartphone-uri din Marea Britanie cu vârsta de peste 18 ani, precum și 100 de proprietari de pe Amazon Echo.
Rezultatele studiului au concluzionat că răspunsul emoțional la asistentul vocal este considerabil mai mic decât o interacțiune față-în-față cu o ființă umană.
„Cercetarile noastre arata ca 88% dintre utilizatorii de smartphone-uri din Marea Britanie au folosit tehnologia de voce sau ar lua în considerare acest lucru în viitor”, a declarat Elizabeth Cherian, directorul J. Walter Thompson din Marea Britanie
„Pentru a integra cu succes un asistent virtual în produsele lor, brandurile trebuie să înțeleagă modul în care tehnologia poate simplifica sarcinile de zi cu zi, prin adăugarea de valoare și eliminând frustrările din experiența utilizatorilor” a spus Cherian.