Experimentul "Pariu cu viaţa", în cifre

Sute de zile de filmare, milioane de vizualizări pe Youtube şi mii de bilete vândute

Pentru episoadele "Pariu cu viaţa", serialul ce debutează astăzi cu cel de-al treilea sezon la Pro TV şi care a lansat trupa "LaLa Band", s-a filmat peste 200 de zile şi 17 nopţi (opt nopţi numai pentru secevenţele din actualul sezon). Formaţia compusă din personajele principale ale serialului a interpretat 140 de piese, iar 60 de melodii noi aşteaptă să fie difuzate. Au fost făcute publice 140 clipuri şi momente muzicale, dintre care 60 pentru sezonul al treilea. Pagina oficiala a înregistrat 258.318 de Like- uri. Aşa cum se anticipa, "Pariu cu viaţa" a fost un model nou de business. În jurul serialului, MediaPro a dezvoltat o adevărată industrie. Episoadele în avans se pot găsi, contra cost, pe voyo. ro, iar pe Youtube au fost încărcate 230 clipuri cu "LaLa Band", care însumează 54.618.000 vizualizari. Cu o audienţă de aproximativ două milioane de români pentru fiecare episod, turneele şi concertele trupei au început să fie rentabile. La aproape un an de la debut, publicul "LaLa Band" a depăşit 30.000 de spectatori. Curiozităţi Producătorii speră că cel de-al treilea sezon al serialului va fi bine primit, având în vedere că producţia a ajuns în Italia, iar producătorul general Ruxandra Ion a dezvăluit că există interes să fie achiziţionat şi în alte ţări. Într-o zi de filmare la "Pariu cu viaţa" se consumă 150 litri de apă, 250 de cafele şi 200 de sandwichuri. Pentru toate concertele susţinute până în prezent de "LaLa Band" s-au realizat 200 ţinute de scenă de grup şi peste alte 200 de costume individuale. Pentru show-ul susţinut pe Stadionul Farul din Constanţa, Bubu, Liviu, Rapha şi Mihai au învăţat să cânte şapte piese în patru ore.