În Suedia a fost înfiinţat un muzeu cu proiecte eşuate de la toate companiile, chiar și cele mai mari. Psihologul Samuel West a decis să păstreze în memoria oamenilor proiectele care au nu au avut succes, din ultima perioadă, prin fondarea unui muzeu cu aceste produse.
În muzeu se pot vedea produse de la diferite companii, din întreaga lume. Pe lângă parfumul Harley-Davidson, ketchup-ul verde de la Heinz, pixuri Bic pentru femei, se numără exponate precum consola portabila de jocuri Nokia N-Gage, ochelarii cu realitate augmentată Google Glass, Apple Newton şi multe altele.
"Când oamenii sunt obsedați de succes, ei subestimează riscurile. Noi știm că 80-90% din proiectele inovatoare duc la eșec. Ce putem face cu aceste proiecte eșuate? Să învățăm”, a declarat Samuel West.
Potrivit fondatorului expoziției, nici una dintre companiile cu astfel de produse sortite eşecului, nu a vrut să susțină proiectul şi este de înţeles până la urmă, nu le fac cinste, informează imoldova.com.