Exatlon, LIDER de AUDIENȚĂ. Cum a „DETRONAT” toate posturile TV

Competiția Exatlon este pe placul tuturor românilor și nu numai, după câte arată cifrele de audiență. Astfel, prin prisma show-ului, Kanal D a fost lider de audiență la nivel național și la orașe a fost lider.

Acestea sunt audiențele obținute de Exatlon la ediția de duminică, după cum informează Pagina de Media:

NAȚIONAL. La nivel național, Kanal D a fost lider detașat, cu o medie de 1,8 milioane de telespectatori în fiecare minut de difuzare. Locul doi a fost ocupat de Pro TV, cu prima parte din filmul Hobbitul, la o distanță de 800.000 de persoane de postul turcesc.

Antena 1 și-a menținut poziția a treia. Duminică seara postul Intact a încercat o nouă strategie de program: a mutat filmul pe care îl dădea în mod normal de la 20.00, la ora 21.00. Astfel, de la 20.00, a avut o reluare a serialului „Băieți de oraș”, o producție cu priză la publicul 18 - 49. De la 21.00, postul a avut Cavalerul negru: Legenda renaște, scrie Pagina de Media.

URBAN. Kanal D, lider și în mediul urban, cu o medie de 760.000 de persoane, media. Pro TV a avut poziția a doua, cu 616.000 de privitori. Antena 3 a fost a treia în mediul urban, în timp ce Antena 1 a fost a patra televiziune. 

COMERCIAL. Pro TV n-a putut fi detronat de pe publicul comercial de Kanal D. Postul a fost urmărit, în medie de 380.000 de persoane. Kanal D a fost al doilea cu o medie de 300.000 de persoane, în timp ce Antena 1 a fost pe trei, la distanță de Kanal D, mai scrie sursa citată.

Sursă foto: Facebook.