Cea mai nouă EMISIUNE de la Pro TV. PATRONII au promis că va BATE TOATE AUDIENȚELE din ROMÂNIA, inclusiv EXATLON. Începutul unei noi ere televizate

Pro TV a achiziționat un nou format de emisiune care promite că va bate toate audiențele din România, pe plan internațional fiind unul dintre cele mai urmărite show-uri.

Recent, Pro Tv a achiziționat formatul pentru una dintre cele mai de succes emisiuni-concurs din lume, Ninja Warrior. Produs până acum în 21 de țări precum Rusia, SUA, Marea Britanei sau Germania, evenimentul sportiv s-a filmat în unul dintre cele 10 studiouri existente până acum în toată lumea. Nu și cel produs de trustul din Pache. Studioul Ninja Warrior se construiește în România.

Ninja Warrior este un format unde sute de concurenți traversează un traseu cu foarte multe obstacole pentru a ajunge la cea mai dură provocare: cucerirea muntelui Midoriyama, care este o structură gigantică de oțel pe care doar adevărații războinici o pot cuceri, asta după ce reușesc să treacă de toate celelalte trasee.

Pentru a-și adjudeca titlul suprem  și premiul de 100.000 de euro, concurenții sunt nevoiți să escaladeze muntele cu ajutorul unei frânghii, iar orice greșeală poate duce la eșec. Ei bine, acest munte colosal, dar și restul traseelor concepute de fondatorii din Japonia, vor fi realizate identic într-un studio special din România, studio care se va întinde pe o suprafață de 15.000 metri pătrați.

Deși multe țări care au achiziționat licența pentru acest show au ales să filmeze într-unul dintre studiourile deja concepute, PRO și-a dorit ca filmările pentru această emisiune concurs să aibă loc în România.

Surse din preajma organizatorilor ne-au povestit că ar fi fost mult mai ieftin dacă alegeau să ducă echipele (concurenți și câțiva membrii de producție) într-una dintre cele 10 țări în care s-a mai filmat show-ul, decât să reproducă decorul.

În momentul de față, pentru că marele proiect e încă în lucru, scrie Libertatea.