Electrocasnicele Samsung iau cu asalt piaţa din România

Clienţii producătorului sud-coreean vor avea parte mult mai rapid, începând din această vară, de cele mai avansate produse şi servicii, odată cu lansarea noii structuri operaţionale de business.

Samsung Electronics România va lansa pe piaţa autohtonă de electrocasnice "verzi", precum maşini de spălat sau aspiratoare. Compania a inclus în ultimul an în platformele de produs o serie de tehnologii ecologice menite să reducă impactul utilizării acestor produse asupra mediului, susţine Lucian Ghiţescu, managerul Diviziei de electrocasnice al Samsung Electronics România, noua subsidiară a companiei sud-coorene.

"Prin noua direcţie de business, compania va răspunde mai eficient nevoilor consumatorilor de pe piaţa autohtonă, oferindu-le în acest sens, în mod constant, produse şi servicii excelente," a declarat YoungLak Jung, preşedinte Samsung Electronics România.

De asemenea, compania va continua să-şi consolideze businessul în categoria de produse electrocasnice, prin intermediul inovaţiilor constante aplicate produselor high-end, precum noua serie de frigidere combi Sveta, stimulându-se astfel cererea şi poziţionând Samsung în Top 5 branduri, până la sfârşitul acestui an.

Compania va continua să îşi consolideze businessul în categoria de produse electrocasnice prin intermediul inovaţiilor constante aplicate produselor highend precum noile modele de maşini de spălat Griffin (cu tehnologia ecologică Bubble Wash).

Totodată, prin achiziţia fabricii din Polonia, Samsung va putea oferi mult mai repede clienţiilor din România şi Bulgaria gama medie de frigidere "T-series". "Prin deschiderea subsidiarei locale, clienţilor din România li se oferă posibilitatea de a accesa imediat cele mai noi tehnologii lansate de Samsung la nivel global", spune Ghiţescu.

Noi campanii de tip buy-back

Mai mult, în perioadă următoare Samsung ar putea lansa o serie de campanii de tip buy-back. "În momentul de faţă, există planuri de reluare a acestei activităţi, inclusiv pentru segmentul de electrocasnice", explică managerul Diviziei HA.

Potrivit lui, Samsung este în prezent lider de piaţă în cazul următoarelor segmente: aer condiţionat, frigidere Side-by-Side şi cuptoare cu microunde.

"Prin lansarea subsidiarei locale, Samsung îşi propune să extindă aria de produse oferite clienţilor, iar achiziţionarea unei fabrici în Polonia a reprezentat un pas important în această direcţie." LUCIAN GHIŢESCU, manager divizia HA Samsung Electronics România

INOVAŢII

Produse inteligente

ROBOŢELUL NAVIBOT

Datorită sistemului Visionary Mapping, ceea ce îi oferă un nivel ridicat de inteligenţă, aparatul îşi calculează cel mai mic traseu pentru a face curăţenie singur.

Aspiratorul a fost lansat în luna aprilie şi costă 1.949 lei.

OMNIPRO Mult-aşteptatul cuptor cu microunde poate fi cumpărat din această lună şi de pe piaţa românească. Revoluţionarul cuptor costă aproximativ 1.800 lei şi se adresează în special celor care sunt mereu pe fugă şi caută un produs care să-i ajute să gătească rapid.

Prevăzut cu o tehnologie unică multi-senzor şi înglobând un nou senzor de greutate, cuptorul poate să stabilească şi să monitorizeze întregul proces de gătit pentru utilizator.