Efectul Dieselgate: Vânzările Volkswagen au început să scadă!

Volkswagen se confruntă cu o încetinire a comenzilor pentru mașinile noi, principala cauză fiind reprezentată de scandalul Dieselgate.

Consumatorii se abțin să facă achiziții, după ce producătorul auto a recunoscut că a echipat 11 milioane de vehicule vândute la nivel mondial (dintre care 2,8 milioane în Germania) cu un soft care falsifică rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel, a declarat Bernd Osterloh, șeful consiliului angajaților VW, transmite Reuters, preluată de Agerpres.

"Cumpărătorii sunt prudenți cu achizițiile. Problema emisiilor de dioxid de carbon a afectat mai mult încrederea în produsele VW decât problema oxidului de azot", a declarat Bernd Osterloh. 

În plus, în noiembrie, VW a admis că a subestimat consumul de combustibil și nivelul emisiilor de dioxid de carbon pentru aproximativ 800.000 de mașini, mărcile VW, Seat, Skoda și Audi, vândute în Europa.