După ce presa și pe rețelele de socializare au fost mediatizate intens imaginile cu rafturile goale în supermarketuri acolo unde s-ar fi găsit hârtia igienică și făina, acum a venit rândul unui alt produs să dispară din magazine, fiind la mare căutare.
Directorul Walmart, Doug McMillion, un lanț de supermarketuri din SUA, au declarat pentru Today Show, citat de 7sur7.be că, pe măsură ce timpul a trecut iar clienții se află în izolare la domiciliu, intereselul lor a început să se concentreze asupra unui nou produs: vopseaua de păr sau aparatele de tuns.
După ce au fpăcut provizii de produse sanitare, hrană și hârtie igienică, oamenii au apelat la puzzle-uri, jocuri și alte forme de divertisment cu care să-și ocupe timpul petrecut stând acasă.
Astăzi, rafturile dedicate produselor de îngrijire a părului sunt vânate de clienți. „Oamenii încep să aibă nevoie de o tunsoare”, a spus Doug McMillion. Ustensilele necesare tunsorii de barbă sau vopsele pentru păr se vând precum cozonacii calzi.
Vânzările la aparatele de tuns au crescut cu 166% în Statele Unite, iar vânzările la produsele de vopsire a părului au crescut cu 23% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Saloanele de coafură sunt închise în toată țara. Pentru cei care doresc să încerce să-și tundă părul acasă, Brut a publicat inclusiv un videoclip prin care explică cum se poate face acest lucru.