O bucureşteancă a trecut printr-o experienţă greu de imaginat. A sunat la ambulanţă pentru că se simţea foarte rău, însă aceasta a ajuns peste 70 de minute. După nenumărate apeluri, i s-a vorbit urât şi i-a fost închis telefonul în nas. Întreaga poveste a fost relatată pe facebook.
O fată din Bucureşti a sunat la Serviciul de Ambulanţă Bucureşti Ilfov, pentru a cere ajutor. Timp de 40 de minute, aceasta a avut dureri groaznice, contracţii abdominale, respiraţie extrem de îngreunată. Primul apel a fost în jurul orei 20:26. Între timp, a sosit şi iubitul fetei care a sunat din nou la Ambulanţă pentru a-i ruga să urgenteze cazul.
Aproximativ 20 de minute mai târziu fratele tinerei a sunat pentru a întreba unde este salvarea, însă i s-a spus să aştepte şi i-a fost închis telefonul în nas.
După o jumătate de oră, timp în care starea de sănătate a fetei s-a agravat, aceasta a sunat din nou la Ambulanţă.
La 21:29, în urma apelului cu numărul 5, din centrala 112, fetei i s-a făcut legatura la dispeceratul Serviciului de Ambulanţă, unde a vorbit cu aceeaşi doamnă care îi preluase cazul. Această doamnă, platită din bani publici, i-a vorbit extrem de urât, spunându-i că are probleme cu capul: "pustoaico, ai probleme la cap, du-te şi te caută".
În final, la ora 21:36 a venit şi ambulanţa, DUPA 70 MINUTE, adică MAI BINE DE O ORA. După ce au tratat-o, doctorii i-au permis să facă poză fişei lor de observaţie. Aceştia au fost anuntaţi la 49 MINUTE DISTANŢĂ DE LA PRIMUL APEL.
Tânăra susţine că, de fapt, e vorba de iresposabilitate, lene, nesimtire şi totală lipsă de consideraţie faţă de viaţa cetăţeanului. Mai mult, aceasta a declarat că va depune plângere la toate organele abilitate şi va transmite un mesaj cu toată întâmplarea către mass media.
Se pare că este a treia oara când păţeşte aşa, a treia oară când i se închide telefonul în nas şi a treia oară când vine ambulanţa după o ora.