Duckadam devine ambasadorul brandului Game World

Fostul mare portar al Stelei Helmut Duckadam se alătură Game World, companie reprezentativă pe piața centrelor de divertisment din România, având ca domeniu de activitate sălile de jocuri de noroc.

Game World anunță semnarea unui acord de colaborare cu Helmut Duckadam care se va derula pe parcursul a cinci ani, perioadă în care, eroul de la Sevilla va deveni imaginea acestei companii. Într-un comunicat de presă, Game World a precizat că marele portar va transmite mesajele companiei și valorile brandului.

„Helmult Duckadam este o legendă vie, iar notorietatea și imaginea sa ne vor ajuta să facem și mai cunoscute acțiunile pe care Game World le organizează pentru clienții săi, pentru angajații companiei și ca parte a activităților de responsabilitate socială”, a declarat Attila Otto Török, director de strategie Game World România.

Potrivit sursei citate compania de jocuri derulează programul de burse pentru studenți, maasteranzi și doctoranzi în psihologie care se specializează în studiul adicțiilor.

„Suntem activ implicați în promovarea jocului responsabil, desfășurăm programul Bursele Game World pentru studenți, masteranzi și doctoranzi la psihologie care se specializează în studiul adicțiilor și ne implicăm în viața comunităților unde activăm și în cauze sociale importante. Cel mai recent exemplu în acest sens este susținerea pe care o acordăm luptei împotriva pandemiei de coronavirus”, a mai arătat  Attila Otto Török, conform documentului citat.

Directorul companiei de jocuri precizează că Game World și Helmut Duckadam împărtășesc valori comune în ceea ce privește implicarea în viața comunității, de unde și colaborarea.

„Sunt valori comune puternice pe care brandurile Game World și Helmut Duckadam le au în comun, iar prezența domniei sale alături de echipa noastră este deja o adevărată inspirație pentru noi toți”, a declarat Attila Otto Török.

Anul trecut, Game World Group a direcționat circa 1,7 milioane de lei către susținerea programului „Joc Responsabil” și alte acțiuni de responsabilitate socială. Pe perioada stării de urgență, companiile Game World Group au făcut donații și sponsorizări în valoare totală de aproximativ 100.000 de euro în scopul susținerii eforturilor de combatere a epidemiei de COVID-19 în București și alte 11 orașe din România.

„Îmi face mare plăcere să îmi asum acest rol de ambasador pentru că am descoperit în Game World un partener cu o viziune pe termen lung, un adevărat jucător responsabil în industria în care activează. Sunt convins că ne vom menține împreună ceea ce eu numesc atitudinea de învingător și că ceea ce vom realiza de-a lungul colaborării noastre îi va inspira pe cei care trec pragul sălilor Game World în a fi responsabili și echilibrați”, a precizat Helmut Duckadam, la rândul său.

La concretizarea acestui acord de colaborare a contribuit semnificativ și Bobby Durbac, Durby Sports Marketing, unul dintre cei mai de succes profesioniști în domeniul marketingului sportiv din România.

Ce este Game World?

Game World este prezent în București și în alte trei orașe importante din țară, Constanța, Brașov și Alba Iulia. Din acest an, compania activează și în mediul online prin cazinoul online gameworld.ro. În România, compania și-a început activitatea în septembrie 1999, cu prima sală de jocuri Game World, în București Mall Vitan, care este în prezent cea mai mare sală de jocuri din Europa de Est.

Game World este membru fondator al Romslot – Asociația Organizatorilor de Sloturi din România. An de an, compania a fost premiată în urma sondajelor anuale organizate de revistele de specialitate, pentru susținerea programului „Joc Responsabil” și pentru activitățile de responsabilitate socială.

Game World face parte dintr-un grup de companii - Game World Group – care are sediul în București și numără aproximativ 2.000 de angajați.