În cel mai recent spot televizat pentru brandul Unirea, trei muncitori care participau la lucrările dintr-un sit arheologic joacă fotbal şi celebrul Dorel loveşte din greşeală cu mingea vasele de ceramică descoperite.
Potrivit membrului CNA Dan Grigore, spotul propagă "anumite devieri comportamentale". "Se atentează la patrimoniul cultural al unei ţări", a completat acesta. Ca urmare a gravelor prejudicii pe care le-ar putea produce patrimoniului cultural, spotul publicitar a fost somat să intre în legalitate, ceea ce implică interzicerea difuzării pe posturile de televiziune, până la modificarea lui.
Astfel, CNA a aprobat o "decizie de somare de intrare în legalitate pentru spotul publicitar la brandy-ul Unirea – “Unde-s mulţi puterea creşte” deoarece s-a constatat că stimulează un comportament imoral şi se încalcă astfel prevederile art. 29, lit. g din Legea audiovizualului. Această decizie a ţinut cont şi de prevederile art 10, lit. f din Legea audiovizualului care precizează faptul că CNA are obligaţia de a asigura protejarea culturii şi a limbii române".