TLC interacționează cu viața doamnelor din România

Noul post de televiziune din portofoliul Discovery Networks emite de ieri.

TLC, noua televiziune dedicată femeilor ce aparține grupului Discovery Networks, a avut petrecerea de lansare aseară, la care au participat vedete, dar și nume importante din publicitate și rețeaua de cablu. La eveniment au invitați trei oameni speciali, ce au putut fi urmăriți prin intermediul unor ecrane de televziune, în timp ce își defășurau activitatea chiar la locul lor de muncă. Anthony Rafaelli, bucătar șef la restaurantul Bonne Bouche din Capitală, a arătat invitaților cum se prepară câteva feluri de mâncare. Genoveva Gălan, poliţistă şi antrenoare de ju jitsu, a prezentat tehnici de auto-apărare în direct, în timp ce Nick Barna, make-up artist pentru Maybelline New York, le-a oferit doamnelor sfaturi cu privire la machiaj. Mai mult de atât, invitații puteau să comunice cu artiștii pintr-o cameră web pusă la dispoziție. Atmosfera a fost întreținută de Maria Radu și formația ei, dar și de trucurile făcute de un magician și un maestru cofetar. FOTO: Discovery Network Într-un interviu acordat EVZ, Ada Roseti, Channel Director Discovery Net works, vor beşte despre studiul făcut înainte de lansarea postului şi progresele care se fac în ceea ce priveşte realizarea unui proiect local.

EVZ: Pe baza experienţei dumneavoastră, credeţi că TLC poate deveni unul dintre canalele TV preferate ale telespectatoarelor din România? Ada Roseti: Înainte să lansăm TLC, am vrut să înţelegem cât mai bine ceea ce vor să vadă la televizor femeile din România. Concluzia noastră a fost că trebuie să aducem ceva complet diferit de ceea ce există pe piaţă la ora actuală, nu doar alte programe, ci o altă modalitate de abordare. În loc să le oferim doar o cale de evadare din lumea reală, TLC se poziţionează ca prietena cea mai bună a telespectatoarelor şi oferă genul de programe pe care femeile le pot urmări împreună cu familia şi prietenii.

Cum percepe Discovery femeia din România? Studiul efectuat de noi în România şi alte 5 ţări unde TLC s-a lansat deja sau urmează să se lanseze, a urmărit să clarifice cum se percepe femeia pe sine. Felul în care femeile din România se percep pe ele însele are o influenţă directă asupra a ceea ce aşteaptă ele de la un program TV. Conform studiului pe care l-am derulat anul trecut, femeile din România au un simţ practic solid, sunt "cu picioarele pe pământ", dar în acelaşi timp le plac poveştile care le oferă surse de inspiraţie şi le permit să-şi lărgească orizonturile.

Există vreo şansă să includeţi în grila de programe a TLC şi emisiuni despre femeile din România? Grila de programe TLC este creată în biroul local, ţinând cont de preferinţele femeilor din România. În acelaşi timp, suntem pe deplin conştienţi de importanţa pe care o au producţiile locale şi vă pot spune că lucrăm deja la un asemenea proiect, care va fi filmat în România, şi care va avea premiera în acest an.