Digitalizare în saloanele de înfrumusețare. Clienții câștigă timp prețios

Tendință accelerată de digitalizare în industria înfrumusețării: Peste 1.000 de saloane folosesc platforma MERO pentru programări.

“1.000 de afaceri și sute de mii de rezervări înseamnă timp prețios câștigat de clienții saloanelor de înfrumusețare. Suntem o comunitate în plină creștere și ne bucurăm să fim interfața între afacerile din domeniul înfrumusețării și clienți. Tehnologia este oportunitatea noastră în acești ani. Nu ne oprim aici, continuăm extinderea rețelei noastre în toată țara și dincolo de granițele ei”, anunță Elena Filip, partener și director de marketing în cadrul MERO.

Digitalizarea poate contribui semnificativ la creșterea industriei facilitând accesul clienților la saloanele aflate în proximitate, implicit la susținerea acestor afaceri, așa cum arată datele Patronatului Antreprenorilor din Industria Înfrumusețării (PADIR).

“Conectarea și digitalizarea sunt coordonate pe care industria noastră se poate dezvolta cu succes. Tehnologia dă o șansă afacerilor să crească în contextul provocărilor aduse de pandemie. Acestea pot avea o afacere deschisă 24 de ore din 24 către clienți. PADIR a oferit, alături de CONAF și Google, membrilor săi cursuri gratuite de dezvoltare a competențelor digitale”, este de părere Corina Munteanu, președinte PADIR.

Platforma MERO a atras de curând o investiție de 300.000 de euro din partea fondului Founders Bridge, cunoscut pentru susținerea mediului antreprenorial local și implicarea în dezvoltarea afacerilor finanțate. MERO este cea mai populară platformă de programări pentru industria de înfrumusețare din România și are în spate o echipă formată din 12 specialiști.