După accidentul de la Jibou in care au murit cele patru tinere din maramures, au apărut numeroase zvonuri privind modul în care funcționa semaforul de la trecerea la nivel cu calea ferată.
După accidentul de la Jibou in care au murit cele patru tinere din maramures, au apărut numeroase zvonuri privind modul în care funcționa semaforul de la trecerea la nivel cu calea ferată. Cu toate acestea, oficial, Poliția a anunțat că tragedia s-a produs din cauza faptului că Sanda Ungur, în vârstă de 21 de ani, cea care se afla la volanul masinii, nu ar fi respectat semnalele la trecerea la nivel cu calea ferată.
Potrivit polițiștilor, ea ar fi ignorat semnalele acustice și luminoase, iar autoturismul în care se afla alături de patru prietene a fost spulberat de trenul care circula pe ruta Baia Mare-Jibou.
Situația se complică, după ce un bărbat din Somes Odorhei a sunat pe data de 21 mai, ziua în care s-a produs accidentul, la 112, pentru a anunța că semaforul de la trecerea la nivel cu calea ferata nu functionează corespunzător.
Îmi asum tot ce va spun și o fac public. Luni, pe 21 mai, domnul Pal Raul din Someș Odorhei, de la mine din sat, a sunat la 112 pentru a anunța că nu functionează corespunzător semaforul. Între orele 9 si 10 dimineaţa a fost apelul. Băiatul care a sunat are și trei martori, a dat si declarație. Ei trec zilnic peste acea cale ferată, a declarat Simona Danga, profesoară la Școala Gimnazială din Someș Odorhei.
Va reamintim ca patru tinere din Maramureş au murit şi o alta a fost grav rănită în accidentul feroviar ce a avut loc joi, 17 mai, la intersecţia căii ferate cu centura ocolitoare a oraşului Jibou.
Mădălina Parja, Maria Şteţ, Claudia Barboş şi Sara Pop, patru tinere în vârstă de 20 şi 21 de ani, se întorceau împreună cu prietena loc, Sanda Ungur, de la Cluj-Napoca, unde luaseră parte la festivitatea de absolvire a Universităţii Tehnice.