DNA s-a adaptat cerințelor pieții și se modernizează împreună cu posibilii suspecți pe care îi urmărește.
Iar cercetările Direcției Naționale Anticorupție par să înceapă, mai nou, la mare, în localurile scumpe. Exact acolo unde vine crema societății românești. Din punct de vedere financiar, evident.
O relatare a lui Codin Maticiuc, unul dintre tinerii de bani gata ai lumii mondene din Capitală, dar și unul dintre regizorii apreciați din România, a devenit virală printre internauți.
Acesta dezvăluie, prin redarea unei discuții cu personalul de la Loft, cunoscuta locație destinată celor potenți financiar, că DNA are o dronă care veghează asupra celor prezenți.
Întrebînd cine mai comandă băuturi scumpe, de la 5000 de euro în sus fiecare sticlă, un membru al clubului afirmă că doar indienii și elveție, românii ferindu-se să mai arunce cu banii. “DNA-ul le-a dat lovitura de grație. Vezi, șerifule, drona aia de zboară mereu și filmează? Codruța îi spunem”, au fost cuvintele care scot la suprafață una dintre metodele prin care DNA își supraveghează “clienții”. – vezi tot dialogul aici