Descoperă cu telecomanda

Discovery Channel şi Animal Planet tentează publicul cu titluri noi.

De mâine, Discovery Channel difuzează „Top Gear”, seriile 6-10, un program de bază pentru fanaticii maşinilor. De luni până joi, de la ora 23.00, „Cel mai popular program nonficţiune” propune călătorii de proporţii, cascadorii ambiţioase şi amuzament pur britanic. Acestea sunt ofertele din categoria „Turbo” a postului, unde, din iunie, ne vom întâlni şi cu „Constructorii de maşini”. Aprilie dă startul premierelor pentru cele zece branduri Discovery Networks Europa Centrală.

Discovery Chanel aduce din iulie o porţie mare de aventură sub genericul „Supravieţuire&dezastre”, cu documentarul „În calea tornadelor”. Din august, „Dna şi dl Hawke” ne pun faţă în faţă cu sălbăticia, şi tot din august aflăm „Cum să scapi cu viaţă” din mâinile piraţilor şi teroriştilor.

Din mai, categoria „Tehnologia&construcţiile” este vedetă la „Maşinăriile fraţilor Howe”, iar din iunie - „Ultima şansă” din lumea construcţiilor şi proiectelor de renovare şi un drum în „Dubai, perla orientului mijlociu” nu trebuie ratate. Tot din aprilie, categoria „Pop Science” oferă sezoanele 14-15 din „Cum se fabrică”, iar din iunie - monştrii lumii utilajelor vin la „Cele mai tari unelte”. Luna august va prilejui reîntâlnirea cu „Vânătorii de mituri 7”.

Şi Animal Planet bifează titluri noi în grila de programe. „SSPCA: Animale salvate” aduce, din iunie, formatul pe frontierele sălbatice ale Scoţiei. Tot din iunie suntem invitaţi la „Şcoala gorilelor”, dar şi să ascultăm „Muzica naturii”. Din iulie ne vom întâlni cu animalele de companie în „Pisicile din Claw Hill” sau cu urangutanii orfani în „Insula urangutanilor 2”. Luna august adice la Animal Planet „Câinii sălbatici din Asia”.

În creştere de audienţă

În 2009, Discovery Channel şi-a crescut cota de piaţă pe publicul-ţintă cu 67%, iar audienţa în rândul publicului comercial cu 10%, în comparaţie cu 2008. Timpul mediu petrecut zilnic urmărind Discovery Channel a crescut cu 21% în 2009, în comparaţie cu 2008.

PROIECT ROMÂNIA

Vor fi promovate comunităţile de hobby

Până la finalul anului, Discovery România şi-a propus să se implice în activitatea comunităţilor de hobby locale. Se vor realiza documentare cu gameri, bikeri sau pasionaţi de turniruri ce vor fi difuzate în special în ţară.

„În afară de Dicovery Historia din Polonia, nu există mărci Discovery cu conţinut exclusiv local. Vom realiza însă documentare cu poveştile remarcabile ale comunităţilor de hobby locale ce vor fi difuzate atât pe plan local, cât şi extern, dacă sunt solicitate”, a spus Alexandra Ţigănaş, channel manager la Discovery România.