Schimbarea siglei Dacia, lansată oficial la Salonul Auto de la Geneva, coincide cu repoziţionarea mărcii pe piaţă, prin atragerea clienţilor tineri şi a femeilor, a declarat ieri directorul de marketing al companiei, Rafael Treguer.
„Lansarea noului model Sandero a fost un pretext pentru a ne orienta către un public mai tânăr şi către cel feminin. Noua Dacia este mai seducătoare, mai atractivă“, a spus Treguer. „Ne orientăm şi către un consumator pentru care Dacia va deveni prima maşină, fără a pierde publicul pe care l-am fidelizat deja“, a adăugat Liviu Ion, directorul de comunicare al Dacia.
Din iunie, toate modelele de autoturisme care vor ieşi din fabrica de la Mioveni - Logan berlină, break, utilitară, pick-up şi Sandero - vor purta noua siglă. „În logoul Dacia continuă să apară culoarea albastră pentru că nu am vrut să renunţăm complet la vechea siglă“, a adăugat directorul de marketing al companiei. Potrivit acestuia, o dezbatere similară despre menţinerea culorii siglei se poartă şi pentru marca Renault, care foloseşte culoarea galben.