Curse regulate de pe Aeroportul Băneasa de anul viitor. Se poartă discuții cu mai multe companii

Aeroportul Internațional Băneasa. Sursa foto: Facebook

Aeroportul a fost redeschis anul acesta pentru cursele regulate de linie sau low-cost, după ce a trecut printr-un amplu proces de modernizare. Zborurile de acest tip vor fi reluate, cel mai probabil, de anul viitor.

Aeroportul Internaţional Bucureşti Băneasa Aurel Vlaicu a fost redeschis anul acesta pentru cursele regulate de linie sau low-cost, după nouă ani de pauză. A trecut printr-un amplu proces de modernizare. Autoritățile poartă acum discuții cu mai multe companii care ar putea să opereze curse regulate și pe acest aeroport.

„Încă nu sunt încheiate contracte pentru operarea de curse regulate pe Aeroportul Băneasa. Ne aşteptăm ca acestea să înceapă anul viitor, dar asta nu înseamnă că aeroportul nu poate fi folosit aşa cum a funcţionat şi anul trecut. Chiar săptămâna viitoare aşteptăm o serie de curse charter cu suporteri, o echipă de fotbal, care vor trece prin terminalul aeroportului Băneasa. Deci, aeroportul este practic deschis, poate fi operat şi aşteptăm acum ca şi companiile să înceapă operarea de curse regulate", a spus Valentin Iordache, purtătorul de cuvânt al Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti (CNAB), potrivit Agerpres.

Curse regulate

Cel mai probabil, cursele regulate pe Aeroportul Băneasa vor apărea din luna martie 2023. „Desigur, este mai greu să începi operarea de curse regulate pe sezonul de iarnă, când cererea este mai mică.

De aceea, cel mai probabil abia din luna martie 2023 vor apărea şi cursele regulate pe Băneasa. Există însă posibilitatea ca şi până atunci să apară cereri de operare, atât de curse regulate, cât mai ales de curse charter, atât interne, cât şi externe", a explicat el.

Toate tipurile de zboruri

Potrivit sursei citate, de pe Aeroportul Băneasa vor fi atât curse low-cost, cât și de linie. „Aeroportul este deschis pentru trafic indiferent unde se încadrează respectivele companii aeriene Ştim cu toţii că diferenţa între low-cost şi cea tradiţională a fost aproape ştearsă în ultima perioadă. Sunt companii tradiţionale care nu mai oferă alimente la bord, sunt companii low-cost care uneori oferă, dar contracost. De asemenea, tipul de servicii asigurat a început să semene tot mai mult. mai ales pe curse regionale sau pe curse relativ scurte de trei ore - trei ore şi jumătate", a mai declarat Valentin Iordache.

CNAB administrează cele două aeroporturi principale ale României: Aeroportul Internaţional Henri Coandă şi Aeroportul Internaţional Aurel Vlaicu. Anul trecut acestea au fost tranzitate de peste 6,92 milioane de pasageri.