Cum se fac afacerile în agricultură, la „Cultivat în România”

Emisiunea ce aduce subiecte din agricultură și informații utile unui stil de viață speră să câștige atât telespectatori din mediul rural, cât și urban

De astăzi, de la ora 11.00, „Cultivat în România” debutează la România TV cu o ediție specială despre „Cum producem și cum recunoaștem legumele și fructele românești”. Coproducție între revista Agrointeligența și RTV, emisiunea prezentată de Laurențiu Botin și cu Vlad Macovei, directorul Agrointeligența, invitat permanent, va dezbate teme de interes din agricultură și reportaje legate de agricultura românească.

„Cultivat în România” va dura 40 de minute și este o dezbatere în studio în care vor fi inserate trei rubrici. „Dezbaterea va purta numele de «Agrointeligența», iar cele trei secțiuni de reportaj vor fi «Agrobuissnes », unde vom avea un porteret de fermier, «Agronews», cu cele mai proaspete informații, și «Agroactiv», în care vom promova ideile de afaceri pentru suprafețe mici, informații despre produsele tradiționale românești, fie că vorbim de fructe și legume sau produse din carne și lactate și de asemenea vom prezenta povești ale oamenilor pasionați de agricultură”, explică Vlad Macovei.

Cum îți poți deschide o mică afacere

Directorul revistei Agrointe li gența crede că, în acest moment, în media, informaţiile despre agricultură sunt destul de puţine şi spune că „cea mai bună formulă de atragere a publicului este calitatea emisiunii”. „Avem deja un public important, atât la nivelul site-ului, cât și al ziarului. În emisiune vom aborda subiectele într- un mod modern și alert. Va fi o emisiune care, evident, printre fermieri și cei pasionați de agricultură, va fi urmărită. Ne vom adresa atât celor din mediul rural, cât și publicului de la oraș, tuturor celor care vor să-și deschidă o mică afacere «la țară» și vor să găsească o formulă prin care să facă bani”. Vlad Macovei a atras atenția că, pe lângă informațiile stricte din agricultură, emisiunea abordează și subiecte de interes general. Printre acestea, informații despre produsele tradiționale românești sau produsele naturale. „Printre subiectele noastre se găsesc și cele de genul «Cum recunoști roșia românească».

Ne ducem și într-o zonă a consumatorilor și încercăm să apropiem două publicuri. Îi aducem în aceeași emisiune pe cei care fac produsele, cu cei care le consumă. Să nu uităm că, în ultimii ani agricultura este cea care a susținut creșterea economică a României și este o zonă în care intră foarte mulți bani europeni. Agricultura poate permite unei familii să aibă un nivel rezonabil de trai și este un domeniu în care investesc mulți oameni de afaceri”, a adăugat Vlad Macovei.