Aleksandras Cesnavicius justifică măsurile dure prin “implementarea cu succes a noii strategii PRO TV”.
Noua strategie Pro TV “necesita o regandire organizationala”, iar “ca parte a acestui proces, colaborarea noastra cu o parte dintre furnizorii de servicii a fost reconsiderata, in virtutea eficientizarii operatiunilor companiei”, spune Aleksandras Cesnavicius, director general Pro TV, într-o declarație transmisa HotNews.ro.
“Implementarea cu succes a noii strategii PRO TV, care are ca scop intarirea pozitiei de lider pe piata TV din Romania, necesita un proces de regandire organizationala. Ca parte a acestui proces, colaborarea noastra cu o parte dintre furnizorii de servicii a fost reconsiderata, in virtutea eficientizarii operatiunilor companiei. Pentru noi, eficienta nu inseamna reducerea costurilor cu orice pret, ci reorganizarea lor si realizarea investitiilor intr-un mod mai inteligent, prin concentrarea asupra acelor zone care sunt vizibile si importante pentru telespectatorii nostri. Iar aceasta abordare va fi implementata cu ajutorul celor mai buni, talentati si dedicati oameni din echipa noastra”.