Pisicile sunt acum tot mai aproape de dominația mondială, potrivit specialiștilor, și aceasta se întâmplă după ce au cucerit și lumea modei.
Fenomenul este numit, nu fără umor, „ultimul miau al modei”. Pe lângă apariția drăgălașelor feline pe articole vestimentare din divese colecții, cum ar fi colecția primavară/ vară 2014 Miu Miu, cea de toamnă/iarnă 2014 semnată Vivienne Westwood, ori cea de toamnă/ iarnă 2014 de la Ashley Williams, pisicile sau rudele lor mai mari și-au făcut loc în campanii publicitare ale companiilor din industria luxului. Cum ar fi Gucci, Lanvin sau Bulgari, în ale cărei reclame actrița Julianne Moore apărea acoperită doar de câte un produs al firmei și niște puișori de leu.
Nici creatorii de modă sau alte personalități din domeniu nu au scăpat de...farmecele pisicești. Printre cele mai cunoscute feline aparținând acestora se numără Choupette, pisica lui Karl Lagerfeld, scrie Financial Times. Ea are propria sa gardă de corp, o colecție de genți de transport Louis Vuitton și chiar și o colecție de accesorii care-i poartă numele. Choupette are chiar și o carte dedicată ei cu fotografii realizate de stăpân, ceea ce i-a făcut și pe alți editori de carte să lanseze propriile lor albume cu pisici, cum ar fi „Parisian Cats” (editura Flammarion), ori „Hollywood Cats” (Antique Collectors Club).
Pisicuța lui Lagerfeld are o afacere de milioane de euro, conturi pe Facebook, Twitter și Instagram și o grămadă de
La rândul lor, o serie de manechine și jurnaliste de modă nu ratează nicio ocazie să se mândrească cu pisicile lor, postând fotografii cu ele pe rețele de socializare online.
Revista „Pisu Pisu”
Pentru cei care nu se mai satură de imagini și materiale care au legătură cu pisicile și iubitorii lor, de curând s-a