O ştire ce părea o adevărată utopie la un moment dat, a făcut ocolul jurnalelor de ştiri din toată lumea: Facebook are o concurenţă redutabilă.
Numărul uriaș de videoclipuri vizualizate zilnic de utilizatorii reţelei de socializare Snapchat ameninţă supremaţia Facebook, conform digitaltrends.com.
Astfel, utilizatorii Snapchat au trecut de pragul de 7 miliarde de vizualizări zilnice ale videoclipurilor postate pe această platformă digital.
Practic, a fost raportată o creștere cu 5 miliarde de videoclipuri vizualizate zilnic în mai puțin de un an.
Snapchat este foarte aproape de Facebook, care are 8 miliarde de videoclipuri vizualizate zilnic de toti utilizatorii săi.
Totuşi, rețeaua lui Mark Zuckerberg are mult mai mulți utilizatori și o perioadă mult mai mare de funcționare de la data lansării.
Snapchat, care are peste 100 de milioane de utilizatori activi, lucrează la o tehnologie de implementare a reclamelor online prin care brandurile să-și livreze reclamele prin intermediul platformei digitale.
Aplicația a fost lansată în septembrie 2011 de un grup de studenți de la Stanford University şi este folosită în special pentru realizarea fotografiilor sau a clipurilor video.