Creșteri IMPRESIONANTE ale vânzărilor de Paște. CE preferă românii în materie de electrocasnice și vinuri

Retailerii care au făcut deja bilanțul vânzărilor de Paște au anunțat creșteri ale vânzărilor și cu 40% față de anul trecut.Astfel, reprezentanții unuia dintre cele mai populare site-uri de vânzări online, elefant.ro, spun că sărbătorile de Paște au fost ca un Black Friday de primăvară.

„Cei mai mulți cumpărători au fost femei, în proporție de peste 75%”, se menționează într-un comunicat al companiei.

În topul cadourilor căutate pe elefant.ro s-au aflat și coșurile de produse specifice Paștelui, comandate în special de către firme, dar și produsele de decorațiuni interioare, noi în oferta elefant.ro.

Cele mai scumpe produse comandate au fost accesoriile, precum gențile și poșetele Versace, Calvin Klein sau Diesel. Cea mai mare comandă s-a ridicat la peste 3.200 de lei.

Televizoarele conduc topul vânzărilor

Pentru retailerul Flanco, vânzările au crescut cu peste 40%, comparativ cu perioada similară a anului trecut.

Cele mai căutate categorii de produse au fost electronicele, televizoarele clasându-se pe primul loc în alegerile clienților, apoi electrocasnicele mari, unde mașinile de spalat au fost în topul preferințelor, iar din categoria gadget-uri, tabletele au condus detașat.

La electrocasnicele mici – cele mai vândute produse au fost cele pentru bucătărie: blendere, maşini de tocat, cuptoare cu microunde, dar şi aspiratoarele sau produsele de îngrijire personală – perii de păr sau aparate de bărbierit.

Vinurile albe, preferate de români

Porducătorul de vinuri Ostrov a înregistrat o creștere a vânzărilor cu circa 20%.

„Sectorul de retail reprezintă 90% din totalul vânzărilor Domeniile Ostrov în această perioadă. Vinurile albe au rămas în topul preferințelor românilor”, a comunicat compania.

„Cele mai vândute game dintre acestea, au fost cele din gama Domeniile Ostrov cu soiurile Sauvignon Blanc, Muscat Ottonel, Chardonnay, Cabernet Sauvignon. În ceea ce privește vinurile roșii cea mai mare cerere a fost pentru gama Domeniile Ostrov cu soiurile Cabernet Sauvignon și Merlot”, se menționează în comunicatul Ostrov. Potrivit producătorului, cererea de vinuri roșii a fost cu 10% mai mare cu ocazia paștelui din 2014 față de anul trecut.

În ceea ce ne privește pe noi, anul acesta de Paște, spre deosebire de perioada similară a anului trecut, am înregistrat o creștere cu 10 procente a cererii pentru vinurile roșii.