Coronavirusul distruge Corona. Pierderile sunt însemnate

Producătorii cunoscutei beri Corona au vorbit despre cea mai accentuată scădere a profitului trimestrial, din ultimul deceniu. Focarul de coronavirus a firmei adus o pierdere de 170 mil. USD (132 mil. Lire sterline).

 

Anheuser-Busch InBev este cel mai mare gigant de bere din lume și se află, pe lângă Corona și în spatele mărcilor Budweiser și Stella Artois.

Se prognozează că veniturile sale din primul trimestru se vor diminua cu aproximativ 10 la sută după ce virusul a înregistrat o scădere a cererii de bere în China.

De asemenea, focarul a coincis cu Anul Nou Chinezesc, diminuând acțiunile companiei cu 8%.

AB InBev estimează numai în China, pierderi la vânzări de 285 milioane de dolari (221 milioane de lire sterline)  în primele două luni ale anului 2020 doar din cauza Covid-19.

Grupul din Belgia a declarat: „Impactul focarului de virus Covid-19 asupra afacerii noastre continuă să evolueze.

Izbucnirea a dus la o scădere semnificativă a cererii în China, atât pe canale la fața locului, cât și în interior.

În plus, cererea în Anul Nou Chinez a fost mai mică decât în ​​anii precedenți, deoarece a coincis cu începutul acestui focar.”

Luna trecută, USA Today a raportat căutările Google în SUA pentru „Corona berer virus” și „virusul berii”, că au avut un vârf, în urma altor căutări legate de „simptomele coronavirusului”. Creșterea fiind de 1.050 la sută.

Avertismentul AB InBev vine pe fondul alertelor companiei cu privire la impactul coronavirusului asupra cererii și ofertei, gigantul Microsoft adăugându-se și el la lista în creștere.

Gigantul tehnologic american a dezvăluit peste noapte că va lipsi de orientarea veniturilor pentru companiile sale de Windows și Surface și a dat vina pe incertitudinii cu privire la coronavirus și un impact asupra lanțului său de aprovizionare, în timp ce o serie de firme din Marea Britanie au dezvăluit, de asemenea, taxa pe care a luat-o joi, inclusiv gigantul bancar Standard Chartered.

De asemenea, AB InBev a recunoscut că performanța sa din 2019 a fost „sub așteptările noastre”, întrucât profiturile nete au scăzut la 114 milioane de dolari SUA (88 de milioane de lire sterline) în ultimele trei luni, adică de la 456 de milioane de dolari (353 de milioane de lire sterline) față de anul anterior, scrie standard.co.uk.