Un nou produs bancar, dezvoltat de Banca Comercială Română (BCR) pentru a oferi tuturor servicii financiare de bază – Contul Online BCR a fost lansat astăzi pe piaţă. Contul poate fi deschis rapid și ușor, accesând site-ul BCR de pe orice dispozitiv cu acces la internet.
„E nevoie, în prezent, de servicii cât mai rapide și ușor de folosit. Contul Online BCR vine să răspundă acestei nevoi într-un mediu în care românii sunt din ce în ce mai prezenți – cel virtual. BCR a ales să se implice activ în promovarea inovației digitale, prin introducerea susținută de noi facilități și educarea permanentă a clienților și angajaților. După ce am introdus pe piața locală autentificarea biometrică în serviciile digitale și am modernizat platformele de Internet si Mobile Banking, deschiderea unui cont curent la BCR, 100% online, este un pas firesc în strategia noastră de a oferi servicii digitale de top consumatorilor din România”, spune Marian Ignat, Director Executiv Digital Banking în cadrul BCR.
Contul Online BCR poate fi deschis de către orice persoană cu vârsta minima de 18 ani, cetățean român, urmând să beneficieze de: cont curent în lei si card de debit contactless ataşat; servicii digitale (internet, Mobile şi Phone Banking); notificări prin SMS la încasarea salariului în cont; plăți facturi şi transferuri intrabancare gratuite.
Singurele condiții pentru validarea Contului Online sunt ca solicitantul să dețină un act de identitate valabil și un cont bancar în lei deschis la orice altă bancă din România, urmând ca activarea contului online să se realizeze printr-un simplu transfer bancar în lei.
În primele șase luni, Contul Online BCR poate fi testat gratuit întrucât comisionul de administrare este zero. După această perioadă, se vor aplica tarifele și comisioanele standard aferente pachetului ClasiCont BCR.