Studenţii din toată ţara îşi pot dovedi abilităţile în rezolvarea unor probleme reale sau fictive în faţa reprezentanţilor unor companii în cadrul concursului anual de studii de caz "VWI Case Study", aflat la a 11-a ediţie, informează Agerpres.
Potrivit site-ului Universităţii din Bucureşti, la această ediţie, care va începe joi, vor propune studii de caz companii de renume din diferite domenii, precum Ernst&Young, Skoda, Stefanini, BIC, Hornbach şi Junior Achievement.
Concursul se desfăşoară pe o perioadă de şapte zile, prima fiind destinată prezentării companiilor care vor propune studiile de caz şi training-urilor care vor fi făcute pentru a stabili criteriile de elaborare şi evaluare a soluţiilor. Următoarele patru zile vor fi destinate elaborării unei soluţii, toate sursele disponibile fiind acceptate.
Cea de-a şasea zi este destinată prezentării soluţiilor în faţa reprezentaţilor companiilor.
Fiecare companie va propune un studiu de caz iar soluţiile oferite sunt jurizate de către reprezentanţii companiei.
Echipele de studenţi vor fi formate din trei sau patru membri.
Organizatorul concursului de studii de caz "Case Study" este asociaţia studenţească din Universitatea Politehnica Bucureşti VWI ESTIEM, membră a VWI (Verband Deutscher Wirtschaftsingenieure) şi a ESTIEM (European Students of Industrial Engineering and Management).