Shinari, cel mai nou concept propus de producătorul auto japonez, prefigurează viitoarea orientare stilistică a modelelor Mazda.
Principalul vector de imagine Mazda de la Salonul auto parizian, care îşi deschide porţile pentru public vineri, este conceptul Shinari.
Coupe-ul cu patru uşi şi tot atâtea locuri reprezintă expresia noii teme de design Mazda botezată "Kodo" - sufletul mişcării, în japoneză.
Shinari prezintă, în premieră, mai multe elemente estetice care vor fi reproduse, în viitorul apropiat, pe modelele de serie ale producătorului.
Ikuo Maeda, directorul Diviziei de design Mazda explică noua temă de design: "Munca noastră înseamnă exploarea expresiei mişcării. În acest scop, echipa Mazda s-a concentrat pe vigoarea, frumuseţea şi tensiunea identificate în mişcarea observată la animale. Această mişcare este atât de plină de vitalitate, încât stârneşte emoţii celor care o văd. Scopul nostru este să exprimăm mişcarea prin vitalitate puternică şi viteză ca temă de design pentru viitoarele modele Mazda".