Începe luna marilor reduceri. Preţurile din malluri scad cu până la 80%

În centrele comerciale din întreaga ţară, cumpărătorii sunt asaltaţi cu oferte care mai de care mai atrăgătoare, iar anunţurile care promit produse la preţuri de nimic fură ochii clienţilor.

Comercianţii din Bucureşti au dat startul sezonului reducerilor din luna ianuarie, însă îşi aşteaptă clienţii cu promoţii şi în februarie. În cel mai mare mall din estul Europei, Afi Palace Cotroceni, peste 50 de retaileri s-au înscris în campania "Mega lichidare de stoc", cum sunt Anna Cori, Bata, C&A, Camaieu, Champion, Cropp Town, Diverta, Depot 96, Ecco, Fox, Franco Feruzzi, Gaz It, GMT Greenwatch, House, Hush Puppies, House of Art, Il Passo& Tosca Blu, Kids Corner, Kenvelo, Levis, Leonardo, La Femme, Lee Cooper, Motor, Motivi, Nissa, New Yorker, People's Fashion Gallery, Oviesse, Office Shoes, Oltre, Optiplaza, Otter, Pada Murre, Penti, Pepper, Plusoptic, Police, Premaman, Reflections, Reserved, Smyk, Sisley, Skiny, Stone Creek, Takko Fashion, Veronesse, Vincenti, Zig Zag. Aceasta va debuta astăzi şi va dura trei zile.

Clienţii vor putea profita de discount-uri de minimum 70%. Produsele la ofertă vor fi expuse pe culoarele centrului comercial, iar magazinele partenere vor fi marcate diferit, prin expunerea produselor incluse în promoţie pe mese poziţionate în faţa magazinului.

Până pe 1 martie, la Fashion House Outlet, se derulează campania "Reduceri de şoc": preţurilor de outlet, care sunt deja reduse, tot anul, cu până la 70% faţă de magazinele obişnuite, li se aplică discounturi suplimentare. Astfel, preţurile afişate de comercianţi ajung să fie cu până la 90% mai mici comparativ cu cele din magazinele tradiţionale.

Clienţii pot învârti "Roata câştigurilor", care le oferă posibilitatea de a câştiga un premiu, cu condiţia să fi achiziţionat ceva din Vitantis Shopping Center. De asemenea, magazine ca Tina R, Jolidon sau Sense s-au înscris în campania de reduceri. După o rundă de shopping, cumpărătorii se pot delecta cu un meniu la preţ redus, de numai 9 lei, la restaurantul Treff.

Preţuri mici pentru timişorei şi ieşeni

Comercianţii din "Iulius Mall" din Timişoara afişează reduceri de până la 70% la toate marile branduri de îmbrăcăminte, faţă de discounturile de maximum 20% operate la începutul sezonului. O pereche de jeans Fishbone costă puţin peste 40 de lei. Newyorker şi Sprider oferă cele mai mici preţuri. Însă, în 2011, comercianţii se limitează doar la reduceri, renunţând la tombole.

La Moldova Mall din Iaşi, retailerii au discounturi de la 36% la 80%. Cele mai avantajoase oferte din luna februarie, cu reduceri de până la 80%, vor fi în magazinele Oxalis, urmate de reduceri de până la 70% în magazinele Lynne, Sofiaman şi Uniconf, Ani’s, House of art şi Fox.

În centrul Iulius Mall din Iaşi, reducerile de sezon se încheie oficial pe 15 aprilie însă retailerii estimează că îşi vor lichida stocul înainte de această dată. În prezent, magazinele Leonardo, House of Art, Fox, Kenvelo, Il Passo, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius şi Oysho afişează reduceri de până la 70%.

Produsele din magazinul BSB au reduceri de până la 50%. Astfel, un palton costă 270 de lei, iar o rochie de seară poate fi cumpărată cu 199 de lei. (Au contribuit Georgeta Petrovici şi Maria Craus)

Tot cu reduceri de cel mult 70% sunt aşteptaţi şi clienţii centrelor comerciale ERA din Oradea şi Iaşi.